Daugiau nei pusė Kinijoje sukurtos kenkėjiškos programinės įrangos (angl. „malware”) bando pavogti įvairius vartotojų slaptažodžius.
Pagal Sophos pateiktą, spalio mėnesio, statistiką – 45,2% visos kenkėjiškos programinės įrangos, kilusios iš Kinijos, taikosi į internetinių (angl. „online”) žaidimų slaptažodžius.
„Didėjant internetinių žaidimų populiarumui Kinijoje, tai tikrai nerimą keliantis reiškinys – hakeriai, gavę vartotojų slaptažodžius, gali laisvai apsimesti jais virtualiojoje erdvėje”, – paaiškino Sophos vyresnioji saugumo konsultantė Carole Theriault. „Milijonai žmonių žaidžia šiuos žaidimus, juose labai sunku patikrinti žmogaus tapatybę, todėl kas nors sužinojęs vartotojo slaptažodį, gali pirkti ir parduoti žaidimuose egzistuojančius įvairius virtualius daiktus, taip užkraudamas dideles skolas tikrajam vartotojui”.
Tačiau, vagiami ne tik internetinių žaidimų slaptažodžiai, 7,5% kenksmingo kodo taikėsi į populiariausios Kinijoje skubiųjų žinučių (angl. „instant messaging”) tarnybos „QQ” vartotojų prieigų duomenis.