Geroms idėjoms – terminų užkardas

Jei turite minčių, kaip pagerinti gatvių pralaidumą mieste, netylėkite ir belskitės į valdžios duris. Priešingu atveju jums nieko pakeisti nepavyks.

Turbūt taip trumpai būtų galima apibūdinti klaipėdiečio verslininko Kęstučio Norkaus patirtį. Paprastu vairuotoju save vadinantis vyriškis už eismo organizavimą atsakingiems pareigūnams yra pateikęs ne vieną idėją, tačiau ne viena jų atmesta – esą kažką keisti yra per vėlu.

„Vairuotojams, sukantiems į dešinę iš Herkaus Manto gatvės ant geležinkelio viaduko ir norintiems važiuoti geležinkelio stoties link tenka stabdyti savo transporto priemonę bei pasukti galvą daugiau nei 120 laipsnių kampu į kairę tam, kad įsitikintų, ar nėra kliūties iš kairės prieš įvažiuojant į pagrindinį kelią.

Tai vairuotojams sukelia didelius nepatogumus, todėl siūlau iki gatvės rekonstrukcijos užbaigimo papildomai įrengti greitėjimo juostą”, – Savivaldybei bei kelininkams adresuotame laiške teigia jis.

„Racijos šiame siūlyme yra, tačiau jo įgyvendinti negalėsime, nes jau per vėlu, – „Autosalonui” sakė miesto Savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojas Romualdas Stasiulis. – Visus darbus šioje vietoje reikia suspėti užbaigti iki vasario 10 dienos”.

Be to, valdininko teigimu, didelės problemos vairuotojams, pasuksiantiems iš Herkaus Manto gatvės dešinėn, į S. Dariaus ir S. Girėno gatvę, nebus – esą po kurio laiko baigus šiaurinio išvažiavimo iš miesto kelio tiesimo darbus, šioje vietoje transporto srautai sumažės.

Ar, be paprastų vairuotojų, mieste kas nors rūpinasi tuo, kad važinėti gatvėmis būtų patogu ir kad kai kurios idėjos būtų suplanuojamos dar prieš pradedant darbus?

„Ne mes vieni tuos klausimus sprendžiam. Yra ir iš anksto projektus įvertinanti Saugaus eismo komisija, kuriai priklauso ir už eismo organizavimą atsakingi policijos atstovai. Minėtu atveju jie pastabų neturėjo”, – tikino R. Stasiulis.

„Siūlomam variantui įgyvendinti tektų pažeisti Techninių reikalavimų reglamentą, be to, reikėtų rekonstruoti žemos įtampos kabelį, apšvietimo kabelį, apšvietimo atramas”, – vilčių K. Norkui nepaliko ir rekonstrukcijos projektą rengusio bendrovės „Kelprojektas” Klaipėdos skyriaus viršininkas Edmundas Kolakauskas.

Bus papildoma juosta

Vis dėlto K. Norkus neliko tuščiomis – Savivaldybė tikino atsižvelgsianti į jo pasiūlymus pagerinti situaciją Pilies ir Žvejų gatvių sankryžoje.

Sprendimą uždrausti sukti kairėn – iš Pilies gatvės senosios perkėlos link – jis vis vadina geru, tačiau sako matąs ir kitą galimybę.

„Siūlau šioje vietoje susiaurinti šaligatvius bei pašalinti pėsčiųjų saugumo salelę ties Dramos teatru, vietoje to įrengiant papildomas lėtėjimo juostas posūkiams į kairę – senamiesčio ir senosios perkėlos link”, – rašte miesto valdžiai išdėstė K. Norkus.

R. Stasiulis sako, kad į šias idėjas įgyvendinti įmanoma.

„Bent viena papildoma juosta čia turėtų atsirasti. Rekonstrukcija planuojama kitais metais, tačiau jai rengiamės jau dabar. Tai nebus paprastas remontas, todėl reikia projekto, svarstomi ir finansavimo klausimai”, – teigė Savivaldybės atstovas.

Kol kas neaišku, ar po rekonstrukcijos šioje sankryžoje bus leidžiama į kairę sukti abiem kryptim, t.y. į senamiestį ir į senąją perkėlą, ar tik viena – į perkėlą. Kairysis posūkis į senamiestį čia buvo uždraustas prieš ketverius metus, į senąją perkėlą – prieš tris savaites.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.