Finišuoja rinkimų maratonas

„Europos metų automobilis 2007” jau išrinktas, o geriausias Lietuvoje keturratis paaiškės gruodžio 9 dieną

„Europos metų automobilio 2007” titulas suteiktas naujajam „Ford S-MAX” vienatūriui. Tokį sprendimą paskelbė tarptautinio konkurso komisija, kurią sudaro 58 įtakingiausių automobilinių leidinių atstovai iš 22 Europos valstybių. Konkursą „Europos metų automobilis 2007” rengia 7 pirmaujančių leidinių grupės atstovai: „Auto” (Italija), „Autocar” (Didžioji Britanija), „Autopista” (Ispanija), „Auto Visie” (Nyderlandai), „L’Automobile Magazine” (Prancūzija), „Stern” (Vokietija) ir „Vi Bilagare” (Švedija). „Ford S-MAX” buvo paskelbtas Metų automobiliu po atkaklios kovos tarp 8 finalininkų, atrinktų iš 41 dalyvavusio automobilio. Į S-MAX, kaip ir patį galingiausią „Ford” modelį „Focus ST”, montuojamas turbininis „Volvo” 5 cilindrų (220 AG) variklis, iki 100 km/h įsibėgėjantis greičiau kaip per 8 sekundes. Bandymuose garsiojoje Niurburgringo trasoje Vokietijoje šis vienatūris vos keliomis akimirkomis buvo lėtesnis už „Mondeo ST220”.

Įkūnija naują filosofiją

Komentuodamas prestižinio apdovanojimo skyrimą „Europos metų automobilio 2007” žiuri prezidentas Ray Hutton atkreipė dėmesį į tai, kad nepaisant „Ford S-MAX” erdvumo ir funkcionalumo vienatūris valdomas kaip įprastas ketverių durų sedanas. S-MAX vienatūris – pirmas „Ford” modelis, įkūnijantis „kinetinio dizaino” filosofiją. Po atliktų „Euro NCAP” susidūrimų bandymų naujajam „Ford S-MAX” buvo suteiktas maksimalus penkių žvaigždučių saugumo įvertinimas. S-MAX laimėtas 2007-ųjų Europos metų automobilio titulas – penktas „Ford” kompanijai. Pastarąjį kartą šis prestižinis apdovanojimas buvo skirtas 1999 metais „Ford Focus”. „Ford” taip pat laimėjęs šį titulą 1993 metais su „Ford Mondeo”, 1985-aisiais su „Ford Scorpio” ir 1981 metais su „Ford Escort”.

Nedaug teatsiliko

Antrąją vietą „Europos metų automobilio 2007” konkurse pelniusi „Opel Corsa” surinko viso labo dviem taškais mažiau už S-MAX (jo balų kraitis 235). Trečiąją vietą pelnė „Citroen C4 Picasso” – labai panašios koncepcijos vienatūris. Ketvirtąją vietą tarp 8 į finalinį konkurso etapą patekusių automobilių užėmė originalusis „Škoda Roomster”, surinkęs 189 balsus. Penktoji pozicija atiteko naujajai „Honda Civic” (148 balsai), šeštoji – „Peugeot 207” (144 balsai), septintoji – „Volvo C30” (141 balsas), o aštuntoji – „Fiat Grande Punto” (13 balsų).

Įvertinta Japonijoje

Automobilių pramonės plėtrą skatinančios Japonijos organizacijos (JAHFA) surengtuose kasmetiniuose rinkimuose naujasis „Alfa Brera” iškovojo „Geriausio europietiško automobilio 2007” titulą. Į šį automobilį montuojamas galingas tiesioginio įpurškimo JTS benzininis dviejų fazių 2,2 l (185 AG) variklis, o keturių varomųjų ratų versijoje Q4 – 3,2 l V6 (260 AG) agregatas. Pastarasis leidžia automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 6,8 sekundės ir pasiekti maksimalų 240 km/h greitį.

Vienodomis sąlygomis

Šių metų geriausias Europos metų automobilis „Ford S-MAX” taip pat dalyvauja lapkričio 6-ąją prasidėjusiame tradiciniame, jau dešimtą kartą šalies žurnalistų autoklubo rengiamame konkurse „Metų automobilis 2007”. Jame dėl pagrindinės ir kitų nominacijų varžosi 24 pretendentai. Vakar pajūryje pradėjusioje darbą bandymų stovykloje automobiliai bus testuojami vienodomis sąlygomis. Kiekvienas jų, „avėdamas” vienodomis „Continental” padangomis ir naudodamas „Ventus” degalus, įveiks atitinkamą atstumą ta pačia, tačiau įvairovės nestokojančia trasa. Pasak Arūno Kiaušo, „Continental AG” atstovybės Baltijos šalyse vadovo, konkursui teko pateikti daugiau padangų, skirtų greitesniems automobiliams. Lapkričio 30 dieną bus paskelbtas geriausiųjų automobilių penketukas. Patekusieji į jį įgis lygias teises pretenduoti į „Metų automobilio 2007” titulą, kuris paaiškės gruodžio 9 dieną.

Mažesnis rizikingumas

Kartu su nugalėtoju bus išrinktas ir „Metų visureigis 2007” bei suteiktos Saugiausio, Ekonomiškiausio, Sportiškiausio, Elegantiškiausio, Moteriškiausio automobilio ir kt. nominacijos. Pasak renginio generalinio rėmėjo bendrovės „Lietuvos draudimas” Verslo ir rizikos departamento direktoriaus Šarūno Nedzinsko, pirkėjai automobilius – konkurso nugalėtojus – ne tik noriai draudžia, bet ir labai saugo, todėl jų rizikingumas – vienas mažiausių. Geriausiems metų automobiliams „Lietuvos draudimas” ir kiti pagrindiniai konkurso rėmėjai taikys įvairias nuolaidas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.