Pernai gruodį prie Aleksoto tilto nugrimzdusi pramoginė barža „Medusa” vakar nuo krantinės nuplukdyta Žemųjų Šančių link.
Pasak Vidaus vandenų kelių direkcijos vadovo Gintauto Labanausko, kol kas nėra tiksliai žinoma, dėl kokių priežasčių laivas nugrimzdo, nors šio mėnesio pradžioje jo korpuse buvo aptiktas įstrigęs apie 2 metrų ilgio ir apie pusės metro skersmens akmuo. Skylė laivo korpuse buvo užtaisyta, iš triumų išpumpuotas vanduo.
„Laivas nuplukdytas į krovininę prieplauką, nes reikia nupjauti „Medusos” kaminą ir kai kurias dalis, trukdančias laivui praplaukti po Aleksoto tiltu”, – sakė G.Labanauskas.
Iki krovininės prieplaukos nuo Aleksoto tilto, maždaug 2,5 kilometro atkarpą prieš Nemuno srovę, „Medusa” buvo buksyruojama apie dvi valandas. Pašalinus nereikalingas dalis, vėliau laivas bus nuplukdytas į Kauno žiemos uostą Vilijampolėje.
Specialiais kranais „Medusą” ketinama iškelti ant kranto bei detaliai apžiūrėti, tikintis rasti daugiau pažeidimų.
„Vizualiai daugiau pažeidimų narai neaptiko”, – sakė G.Labanauskas.
Tik po detalios apžiūros bus paskelbtos išvados, kodėl „Medusa” nugrimzdo. Apie 1 mln. Lt vertės objektas prieš avariją draudimo kompanijoje „PZU Lietuva” buvo apdrausta 100 proc. draudimu.
Barža buvo pastatyta 1962 m., pritaikant plaukiojančio krano pontoną. Laivas pertvarkytas 2002 m. pagal architekto Algimanto Kančo projektą.
Gediminas Stanišauskas