Veržlus ir grakštus

BMW koncerno naujiena – trečiosios kartos „BMW Coupe”, kuriuo skelbiama BMW naujų variklio technologijų eros pradžia. Automobilį varo pirmieji pasaulyje benzininiai dvigubos turbotechnologijos varikliai.

Naujieji 3-iosios serijos „BMW Coupe” yra grakščių linijų, klasikinės formos ir neperkrauti detalių. Išraiškingesnį „Coupe” stilių formuoja savito dizaino variklio gaubtas, ypač naujų formų apatinė priekinė jo dalis. Dinamiškumo suteikia oro angos. Automobilio gale – plačios, horizontalių žibintų juostos ir naujos formos bagažinės rankena. Akį džiugina salono spalvų ir medžiagų nuosaiki dermė. Pabrėžtinai horizontalus prietaisų skydelis, centrinės konsolės linijos bei šoninės apdailos detalės automobilio viduje kuria šviesią ir iškilmingą nuotaiką.

Teigiama, kad lėktuvo pulte yra apie 400 valdymo įrankių. 3-iosios serijos „BMW Coupe” visos funkcijos – klimato, garso aparatūros, navigacinės sistemos – valdomos „iDrive” valdikliu.

Nuosaikios sąnaudos

Naujieji 3 litrų „Twin Turbo” technologijos varikliai maksimalų 400 niutonmetrų sūkio momentą pasiekia esant nedidelėms apsukoms – vos 1300 aps./min. Didelio tikslumo įpurškimas, lengvos medžiagos ir „Valvetronic” vožtuvų valdymas lemia išskirtinę dinamiką ir nuosaikias degalų sąnaudas. „BMW 335i Coupe” versijos, turinčios 3 litrų variklį, vidutinės degalų sąnaudos – tik 6,1 litro. Be to, nederėtų pamiršti, kad dėl dvigubos turbinos automobilis yra 306 AG galingumo. Iki 100 km/h greičio „BMW 335i Coupe” įsibėgėja vos per 5,5 sekundės.

Elektroninis greičio ribotuvas „BMW Coupe” leidžia pasiekti iki 250 km/h greitį.

Sparčiai greitėja

Nauja šešių pakopų automatinė transmisija, išsiskirianti efektyviu hidrauliniu valdymu – greita ir jautri esant bet kokiai situacijai. Sūkio momento konverteris užtikrina spartų greitėjimą esant bet kokiam greičiui, o pavarų perjungimo atsako laikas beveik nepastebimas, tetrunkantis 100 milisekundžių. Automatinė pavarų dėžė suteikia vairuotojui galimybę junginėti pavaras ir mechaniškai, ant vairaračio sumontuotais jungikliais. Taip ne tik patiriama sportiškų pojūčių, bet ir garantuojamas saugumas važiuojant didesniu greičiu, nes vairas laikomas abiem rankom.

„xDrive”

Trečiosios kartos „BMW 335Ci” pirmasis turi „Coupe su xDrive” sistemą. Tai visų varančiųjų ratų sistema, perduodanti variklio galią į abi 3-iosios serijos „BMW Coupe” ašis, nelygu važiavimo situacija. Ši sistema automatiškai prisitaiko prie vietovės – vingiuoto kelio, įkalnės ar slidaus paviršiaus. Itin tiksliai galima vairuoti važiuojant dideliu greičiu, lengva manevruoti ankštose aikštelėse. Pasirenkamoji 3-iosios serijos „BMW Coupe” aktyviojo valdymo sistema kontroliuoja posūkio kampą.

Vienintelė alternatyva vairuotojų pamėgtai dinaminio stabilumo kontrolės sistemai (DSC) – naujosios kartos DSC. Tikslūs jutikliai nuolat tikrina 3-iosios serijos „BMW Coupe” vairo pasukimo kampą, šoninį greitėjimą ir pokrypio laipsnį. Aptikus mažiausią nesklandumą sistema subtiliai perima stabdžių arba variklio valdymą.

Važiuoti dieną

Naujieji dieniniai žibintai pasaulyje debiutavo įmontuoti 3-iosios serijos „BMW Coupe” modelyje. Standartiniai žiedai „Corona” biksenoniniuose priekiniuose žibintuose yra ryškesni už automobilio statymo žibintus ir kai šie įjungti, „Coupe” vaizdas iš priekio tampa su niekuo nesupainiojamas.

Elektrinė saugos diržo sistema yra chromuota ir dailiai įkomponuota į šoninę apdailą. Tik atsisėdus į sėdynę saugos diržas 60 sekundžių pasislenka į priekį ir jį patogu pasiekti. Šią sistemą galima įrengti ir priekinio keleivio vietoje. Siųskite teisingus signalus.

Staigiam stabdymui

Ne kasdien kelyje tenka staigiai stabdyti automobilį. Tačiau būtent tokiomis akimirkomis reikalinga greita iš paskos važiuojančių vairuotojų reakcija. 3-iosios serijos „BMW Coupe” įdiegtas stabdžių jėgos vaizduoklis – dviguba stabdymo signalo sistema. Stabdant įprastai užsidega tik pagrindinis stabdymo šviesų elementas, o kai stabdoma staigiai – visas stabdžių žibintų blokas įsižiebia raudona šviesa. Iš paskos važiuojantys vairuotojai tai intuityviai suvokia ir atitinkamai reaguoja. „High Beam assistant” („tolimųjų šviesų asistento”) sistema automatiškai junginėja tolimąsias šviesas, todėl jums nebereikia nuolatos to daryti. Vieną kartą įjungus „High Beam Assistant” sistema stebi eismą ir išorės šviesas per vaizdo jutiklį, sumontuotą ant galinio vaizdo veidrodėlio, ir nusprendžia, ar reikia įjungti tolimąsias šviesas. Jeigu sistema nustato artėjantį transportą arba automobilius, ji vėl išjungia tolimąsias šviesas

Standartinės 3-iosios serijos „BMW Coupe” padangos su slėgio kontrole ir sustiprintomis sienelėmis net pradurtos pajėgia riedėti dar ilgus atstumus. Nauda akivaizdi: nebereikia vežiotis atsarginės padangos, sumažėja automobilio svoris ir atsiranda papildomos vietos bagažinėje. Be to, standartinis padangų slėgio indikatorius (TPI) visada įspėja vairuotoją, kad sumažėjo slėgis. „3-iosios serijos „BMW Coupe” artėjant prie lėčiau važiuojančio automobilio toje pačioje kelio juostoje, ACC (aktyviosios kruizo kontrolės) sistema automatiškai sumažina greitį. Kai kelio juosta atsilaisvina, automobilis vėl įsibėgėja iki pasirinkto greičio – ir visa tai nereikalauja vairuotojo dėmesio. O lengvas akceleratoriaus spustelėjimas tuoj pat išjungia sistemą.

Elektroninių jutiklių rinkinys

Dėl gerai apgalvoto moderniausių saugos elementų derinio 3-iosios serijos „BMW Coupe” yra vienas saugiausių automobilių. Tiksliai sukonstruota pakabos, variklio valdymo, stabdžių ir padangų sistema bei elektroninių jutiklių rinkinys veikia išvien ir saugiai išlaiko 3-iosios serijos „BMW Coupe” kelyje netgi papuolus į kebliausią situaciją. Šešios standartinės oro pagalvės, apribojimų sistema, kurią sudaro saugos diržų įtempikliai ir jėgos ribotuvai, susidūrimo atveju garantuoja itin greitą apsaugą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.