Keltų linijoje Sillamäe—Kotka tarp Rytų Suomijos ir Rytų Estijos auga šios linijos paslaugomis besinaudojančių Lietuvos bendrovių skaičius. Be lietuvių, taip pat nuolat daugėja Latvijos, Suomijos ir Rusijos transporto bendrovių, pervežančių krovinius šia keltų linija.
Liniją aptarnaujančios bendrovės „Narva Line” projektų vadovo Karlo Kolko teigimu, šią keltų liniją ypač greitai atrado Lietuvos ir Latvijos bendrovės. „Tai natūrali greitkelių tinklo „Via Hanseatica”, vedančio į Suomiją, jungtis. Ši galimybė aktyviai išnaudojama, nes dažnai tai yra pats operatyviausias būdas krovinius nugabenti į Suomiją iš Baltijos šalių ir atgal”, — sakė K. Kolkas.
K. Kolkas taip pat pažymėjo, jog nepaisant to, kad ši keltų linija yra visiškai nauja ir iš pradžių nebuvo plačiai žinoma, ji jau sulaukė vežėjų dėmesio. „Todėl norėtumėme labai padėkoti savo klientams, ypač iš Lietuvos ir Latvijos, bei partneriams ir tikimės, jog ir kitais metais sparčiai augsime”, — sakė K. Kolkas.
Sillamäe—Kotka yra pirmoji keleivių ir krovinių keltų tarp Rytų Estijos ir Rytų Suomijos, ji pradėjo veikti šių metų vasarį. Liniją aptarnaujanti „Narva Line” yra antrinė „Saaremaa Shipping Company”, ilgametę patirtį keltų paslaugų srityje turinčios kompanijos, bendrovė. Šioje linijoje plaukioja keltas „Vironia”, prieš tai tarnavęs keltų maršrutuose tarp Suomijos ir Švedijos. Per savaitę iš abiejų uostų keltas išvyksta penkis kartus, kelionė trunka apie šešias valandas.