2006 metų III ketvirtį „Henkel” kompanijos pardavimai palyginus su ankstesnių metų tuo pačiu laikotarpiu išaugo 3,8 proc. ir pasiekė 3 260 mln. eurų. Pagrindinis kompanijos verslas augo 5,6 proc. beveik dvigubai viršydamas metines prognozes. Veikos pelnas (EBIT) padidėjo 7 % ir pasiekė 321 mln. eurų. Pridėjus bendrovės reinvestuotą pelną į „Henkel” technologijų sektorių, kompanijos veiklos pelno augimas siektų 12 proc.
„Džiaugiuosi puikiais mūsų trečiojo ketvirčio rezultatais, kurių pasiekti padėjo visi mūsų kompanijos verslo sektoriai”, – pažymėjo Ulrih Lehner, „Henkel KgaA” valdybos pirmininkas. „Puikius finansinius rezultatus lėmė kompanijos veikla Vakarų Europoje bei naujų produktų įvedimas į rinką. Tikimės, kad sėkminga verslo plėtra leis kompanijai pasiekti bendrą šių fiskalinių metų 5 procentų verslo augimo rezultatą, o veiklos pelnas padidės apie 10 procentų”, – sakė U.Lehner.
Kompanijos pardavimų pelningumas III ketvirtį siekė 9,8 proc. Investuoto kapitalo grąža (ROCE) augo 0,9 proc. iki 14,4 proc. Pajamos iš įmonių, kurių akcininkė yra „Henkel” sumažėjo iki 13 mln. eurų, dėl sumažėjusios investicijų vertės į Japonijos „Lion” korporaciją.
Mokesčių norma siekė 27,2 %. Ketvirčio grynosios pajamos, atskaičius smulkiųjų akcininkų dalį, sudarė 211 mln. eurų, t. y. 8,1 % daugiau negu atitinkamu laikotarpiu pernai. Pajamos vienai privilegijuotajai akcijai padidėjo 7,9 % ir sudarė 1,47 euro.
Veiklos sektorių rodikliai
Skalbikių ir buitinės chemijos veiklos sektoriaus, kurio pagrindinio verslo augimas buvo lygus 3,8 %, pardavimai sudarė 1 050 mln. eurų, t. y. 3,4 % mažiau, negu atitinkamą ketvirtį pernai. Veiklos pelnas išaugo 14,2 % ir sudarė 125 mln. eurų.
Kosmetikos produktų (tualeto reikmenų) veiklos sektoriaus pardavimai buvo 9,1 % didesni negu atitinkamą ketvirtį pernai ir sudarė 742 mln. eurų. Pagrindinio verslo augimas sudarė 3 %. Veiklos pelnas padidėjo 13,7 % ir sudarė 89 mln. eurų.
Vartotojams ir profesionalams skirtų klijų veiklos sektoriaus pardavimai padidėjo 11,4 % ir pasiekė 536 mln. eurų. Veiklos pelnas padidėjo 18 % ir sudarė 65 mln. eurų.
„Henkel Technologies” veiklos sektoriaus pardavimai padidėjo 4,9 % ir sudarė 872 mln. eurų. Veiklos pelnas, kuris 14,1 proc. buvo mažesnis nei ankstesnių metų tuo pačiu laikotar-piu, siekė 74 mln. eurų.
Regioniniai veiklos rodikliai
Europos, Afrikos, Vidurio Rytų regione pardavimai išaugo 7,7 % ir pasiekė 2 063 mln. eu-rų. Rytų Europoje vėl buvo pasiektas dviženklis augimas, daugiau parduota Vakarų Europoje bei Vokietijoje. Šiaurės Amerikos regione pardavimai sumažėjo 8,2 % ir sudarė 709 mln. eurų. Lotynų Amerikoje visuose veiklos sektoriuose – ir kosmetikos produktų (tualeto reikmenų), ir vartotojams ir profesionalams skirtų klijų, ir „Henkel Technologies” – užregistruotas dviženklis pardavimų augimas. Iš viso pardavimai išaugo 10,3 % ir pasiekė 166 mln. eurų. Palyginti su atitinkamu praėjusių metų ketvirčiu, pardavimai Azijos ir Ramiojo vandenyno regione buvo 8,7 % didesni ir sudarė 262 mln. eurų. Augimą daugiausia lėmė vartotojams ir profesionalams skirtų klijų ir „Henkel Technologies” veiklos sektorių augimas.
Didžiausios bendrovės, kurių akcininkė yra „Henkel”
„Ecolab Inc.” (St. Paul, Minesota, JAV), kurios 28,9 % akcijų priklauso „Henkel”, pranešė, kad 2006 m. III ketvirtį jos pardavimai pasiekė 1,279 mln. JAV dolerių, t. y. palyginti su praėjusiais metais pardavimai padidėjo 9,8 %. Grynosios pajamos šį ketvirtį išaugo 12,7 % ir pasiekė 110,4 mln. JAV dolerių. 2006 m. rugsėjo 30 d. „Henkel” dalies rinkos vertė buvo apie 2,5 mlrd. eurų.
Perspektyvos
„Henkel” patvirtina 2006 m. pardavimų bei pelno prognozes ir ketina toliau augti sparčiau negu jos rinkos.
Prognozuojama, jog 2006 metų „Henkel” kompanijos pagrindinio verslo pardavimai sieks apie 5 % . „Henkel” tikisi, kad veiklos pelnas (pajamos prieš palūkanas ir mokesčius (EBIT)), pakoreguotas atsižvelgiant į valiutų kurso pokyčius augs apie 10 %. „Henkel” taip pat tikisi, kad pajamos vienai privilegijuotajai akcijai (EPS) padidės apie 10 %.