Siekdama dar labiau įtvirtinti savo prekinio ženklo pozicijas Europos ir kitų žemynų rinkose, „Hyundai Motor Co.” ne tik nuosekliai įgyvendina seniai užsibrėžtus plėtros planus, bet ir stebina vis naujais ambicingais ketinimais.
„Hyundai” atvėrė naujos būstinės Europoje duris
Spalio viduryje Ofenbache (Offenbach), netoli Frankfurto iškilmingos ceremonijos metu „Hyundai Motor Europe” atvėrė naujos būstinės Europoje duris. Tai dar vienas didelis žingsnis į priekį siekiant sėkmingai plėstis ir kovoti dėl vieno stipriausių automobilių gamintojų pozicijos Europoje. Naujame kompanijos padalinyje įsikūrė „Hyundai Motor Co.” Europos padavimų, rinkodaros ir techninio aptarnavimo reikalų departamentai. Šis kompanijos pajėgų perdislokavimas suteikia naujas galimybes plėstis netoli Frankfurto, Riuselshaime (Rüsselsheim) įsikūrusiam „Hyundai” dizaino ir technologijų vystymo centrui, prie kurio bus prijungtas naujas dizaino padalinys bei papildomas automobilių jėgos agregatų gamybinis centras. Iš viso į naujo „Hyundai” strateginio koordinavimo padalinį investuota apie 50 mln. eurų. Šios plėtros bei naujos „Hyundai” automobilių gamyklos Čekijoje (planuojama darbo pradžia – 2008 m.) dėka, kompanija galės sau leisti kurti ir gaminti išskirtinai Europos rinkoms skirtus automobilius.
„Šie kompanijos žingsniai puikiai atspindi sparčiai augančias „Hyundai” galimybes Europoje ir tai atitinka vieno sparčiausiai augančių automobilių gamintojų lūkesčius bei tikslus – iki 2010 m tapti viena iš penkių didžiausių pasaulio automobilių kompanijų”, – kalbėjo „Hyundai Motor Europe” atstovas.
Dar platesnė „Hyundai” modelių gama
Pasak „Hyundai Motor Europe” viceprezidento Gerio Dorizo, kompanija per artimiausius tris metus rinkai žada pristatyti 6 naujus modelius: tai tiek 2007 m. viduryje pasirodysiantis „Hyundai” vienatūrio „Trajet” pasekėjas, tiek nauji kompaktiniai C segmento modeliai, į kuriuos kompanija deda labai didelius lūkesčius. Šiai klasei „Hyundai Motor Co.” ruošia hečbeką, kurio prototipą, pavadintą „Arnejs” bendrovė jau pademonstravo šių metų tarptautinėje Paryžiaus automobilių parodoje. Šio koncepcinio modelio pagrindu bus pagaminti: kombi (2007 metų pabaiga), kabrioletas, artimas „VW Eos” automobiliui (anksčiausiai 2008 m.), taip pat lygiavertis „VW Touran” varžovas (2009/2010 m.). Visi šie paminėti ateities modeliai bus gaminami ir naujoje „Hyundai” gamykloje Čekijoje. 2008 m. joje planuojama pagaminti 200 000 automobilių, o 2010/2011 m. pasiekti 300 000 automobilių metinį gamybos pajėgumą.
„Hyundai” 2010 metais gali debiutuoti elitinėje formulėje F1
Nors kol kas didžiausia P. Korėjos automobilių gamintoja oficialiai nepatvirtino savo ketinimų debiutuoti F1 formulės čempionate, tačiau jau dabar viso pasaulio spauda cituoja Vokietijos žurnale „Automobilwoche” (2006 spalio mėn. numeris) išspausdintą aukšto „Hyundai Motor Co.” pareigūno žodžius, pasak kurio: „derybos šiuo klausimu su pirmos formulės vadovu Berniu Eklestounu (Bernie Ecclestone) stipriai žengia į priekį”. To paties žurnalo pakalbintas „Hyundai Motor Europe” viceprezidentas Geris Dorizas (Gerry Dorizas) šios informacijos nepatvirtino, tik pridūrė: „man žinoma tik tiek, kad ilgai atidėlioję pagaliau ketiname 2008 metais startuoti pasaulio ralio čempionate”. „Hyundai” sprendimą išbandyti jėgas elitinės formulės lenktynėse nemaža dalimi galėtų įtakoti ir tai, jog neseniai buvo patvirtinta, kad 2010 metais į čempionato kalendorių planuojama įtraukti naują etapą P. Korėjoje. Inauguraciniai šio etapo metai galėtų tapti simboliniais „Hyundai Motor Co.” debiutui formulės F1 čempionate. Dvigubas pasirodymas automobilių sporte kompanijai leistų tapti dar labiau matoma ir žinoma visame pasaulyje. „Hyundai” pasirodymo pirmoje formulėje atveju, prie jos pasiruošusi prisijungti kita P. Korėjos elektronikos technologijų gigantė „Samsung”, galinti tapti pagrindine komandos rėmėja.
„Hyundai Motor Co.” kryptis – bekompromisė kokybė
„Hyundai Motor Co.” priėmė oficialų sprendimą iš dalies pakeisti kompanijos veiklos orientyrą ir vietoj spartaus gamybos apimčių didinimo pereiti prie dar griežtesnės automobilių gamybos ir aptarnavimo kokybės kontrolės. Tokio pasikeitimo priežastimi tapo gerai išanalizuoti JAV automobilių bendrovių, kurių spartus gamybos apimčių didinimas privedė prie finansinių sunkumų ir restruktūrizacijos būtinybės, pavyzdžiai. „Kokybė – mūsų didžiausias prioritetas ir veiklos tikslas”, – kalbėjo „Hyundai Motor Co.” vadovas Chung Mong-Koo. Remiantis šia strategija JAV rinkoje iki 2010 metų buvo pratęstas analogų rinkoje neturinčios 10 metų garantijos taikymas. Ši programa, vadinama „Hyundai Advantage: America’s Bets Warranty”, sėkmingai veikia jau nuo 1999 metų. Kompanijos taikomos automobilių garantijos sąlygos šiuo metu yra vienos geriausių tiek JAV, tiek visame pasaulyje.