Šią savaitę nemažai kauniečių buvo nemaloniai nustebinti, kai, gavę sąskaitas iš namų administratoriaus AB „City Service”, įsitikino esą skolininkai, nors už rugpjūčio mėnesį buvo sumokėję mokesčius „Lietuvos pašte”.
Dainavos seniūnijos daugiabučius namus administruojančios bendrovės „City Service” atstovai teigė, kad nė vienas kauniečių sumokėtas litas nedings, o nesklandumai, kilę gaunant duomenis iš pašto poskyrių, netrukus bus pašalinti. Visa informacija apie sumokėtas sąskaitas bus iš naujo apdorojama.
Pastarosiomis dienomis į „Kauno dieną” kreipėsi dešimtys skaitytojų, pasipiktinusių, kad yra verčiami antrą karta sumokėti mokesčius „City Service” už rugpjūčio mėnesį, nors tą jau buvo padarę.
„Sumokėjau mokesčius pašte, turiu perlaidos kvitą, tačiau sąskaitoje rašoma, kad esu skolininkas. Tokias pačias sąskaitas gavo ir kiti mano kaimynai. Mėginau aiškintis dėl to administratoriaus nurodytu telefonu, tačiau jis visą laiką užimtas, net ir po darbo valandų. Niekas mums negali paaiškinti, kiek reikia mokėti? Gal ta firma jau bankrutavo?” – stebėjosi skaitytojas, gyvenantis V.Krėvės prospekte.
Bendrovės „City Service” atstovas spaudai Nerijus Mikalajūnas informavo, kad įmonė negavo duomenų iš „Lietuvos pašto” apie kauniečių sumokėtus mokesčius, todėl vartotojams buvo išsiųstos klaidingos sąskaitos.
„Visus nesklandumus jau išsiaiškinome, ir jie bus pašalinti. Garantuojame, kad kauniečių sumokėti pinigai niekur nedingo, jiems reikia sumokėti tik už vieną rugsėjo mėnesį”, – aiškino įmonės atstovas ir atsiprašė vartotojų už patirtus nepatogumus.
Jeigu kai kurie Kauno gyventojai sumokėjo didesnes sąskaitas, permokėta suma bus įskaityta už spalio mėnesį arba sugrąžinti pinigai.
Atsakydamas į klausimą, kodėl šiomis dienomis kauniečiams neįmanoma prisiskambinti „City Service” telefonais, N.Mikalajūnas teigė, kad dėl įvykusio nesusipratimo skambina labai daug žmonių, todėl visos, net ir papildomai įrengtos linijos, yra užimtos.