„Alita” valdo didžiausią brendžio rinkos dalį

Agentūros RAIT apklausos duomenimis, bendrovės „Alita” dešimt metų gaminamas brendis „Alita” yra žinomiausias brendis Lietuvoje. Tai patvirtino 63 proc. apklaustųjų. Bent kartą per pastaruosius 6 mėnesius šį brendį pirko 44 proc. respondentų.

Rinkos tyrimų bendrovės „AC Nielsen” duomenimis, bendrovei „Alitai” rugpjūčio – rugsėjo mėnesiais priklausė 31,2 proc. brendžio rinkos Lietuvoje. Tai didžiausia rinkos dalis tarp Lietuvos brendžio gamintojų.

„Džiugu, jog esant didelei konkurencijai sugebame pelnyti vartotojų pasitikėjimą. Stengsimės išlaikyti lyderio pozicijas ir gerą brendžio vardą”, – sako AB „Alita” rinkodaros ir pardavimo direktorius Darius Vėželis.

Norėdama sustiprinti savo pozicijas šalies brendžio rinkoje bendrovė „Alita” išleido naują brendį „Alita XO”. Bendrovės užsakymu pastarasis brendis yra išlaikyta trimis metais ilgiau nei lietuvių pamėgtas brendis „Alita”.

Dešimt metų gaminamas brendis „Alita” jau yra gavęs po 2 aukso ir sidabro medalius tarptautinėse specializuotose parodose. Naujasis brendis „Alita X.O” prieš kelias savaites pelnė pagrindinį apdovanojimą – „Grand Prix” – tarptautinėje maisto ir technologijų parodoje „Riga Food – 2006”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.