Opozicinius benzininius variklius jau 40 metų į savo modelius montuojantys SUBARU gamintojai baigė kurti analogiškos konstrukcijos dyzelinį agregatą. Jame pritaikyti opozicinio variklio konstrukciniai principai, o stūmoklio judėjimo kryptis – horizontali (tradicinių benzininių vienaeilių arba V formos agregatų stūmokliai juda aukštyn ir žemyn). „Toks variklis išvengs nereikalingos vibracijos”, – pabrėžė „Subaru Europe” prezidentas Hiroyuki Ikeda.
Sustiprintas alkūninis velenas leido padaryti tvirtesnę ir visą karterio konstrukciją. Ji gali atlaikyti itin didelį slėgį. Dyzelinis opozicinis variklis – puiki alternatyva iki šiol tik benzininius jėgus agregatus naudojusiam gamintojui. Naujasis „Subaru Boxer Turbo Diesel” turi žemą svorio centrą, pasižymi ypač maža vibracija ir yra kompaktiškas. Planuojama, kad pirmiausia rinkoje – po 2007 metų Ženevos parodos – pasirodys keturių cilindrų turbodyzelinį variklį turinti europinė „Forester” versija, o kiek vėliau modeliams bus pritaikytas ir šešių cilindrų dyzelinis agregatas.