Pasibaigus Palangos plento rekonstrukcijos darbams nekantraujantys vairuotojai nori kuo greičiau pradėti lėkti plentu įprastu – didesniu nei per rekonstrukciją – greičiu. Kol jie važiuoja lėtesniu tempu, spėjo pastebėti ir neįprastą dalyką – atšvaitų stulpelius, šviečiančius viena spalva.
Iki rekonstrukcijos Palangos plentu buvo galima važiuoti 90 km/h greičiu, dabar, atsiradus naujam keturių eismo juostų plentui – vos 50 km/h.
Pasak Klaipėdos miesto Vyriausiojo policijos komisariato Eismo priežiūros skyriaus vyr. specialisto Gintaro Ramanausko, laikinieji ženklai negali būti pakeičiami į projektinius, kol valstybinė komisija nepatvirtina kelio eksploatacijos.
„Nesvarbu, kad praktiškai jokie rekonstrukcijos darbai nebevyksta ir nebesimato tvarkančių jį žmonių ar įrenginių”, – tikino G. Ramanauskas.
Jam antrino ir VĮ „Klaipėdos regiono keliai” direktoriaus pavaduotojas Vytautas Gružas.
„Tikrieji projektiniai ženklai bus pastatyti lapkričio pradžioje, kai bus sudaryta valstybinė komisija, priimsianti kelią. Iš karto pulti ir pakeisti kelio ženklų negalima. Juk reikia patikrinti, ar objektas tinkamas naudoti, įsitikinti, ar pavyko išvengti klaidų” – teigė V. Gružas.
Anot jo, paaiškėjus, kad kelias tinkamas naudoti, vairuotojai plentu galės lėkti ne 90, kaip anksčiau, o 100 km/h, nes šioje vietoje kelias yra su skiriamąja juosta.
„Laikinai sumažintas greitis neturėtų piktinti vairuotojų, kurie dažniausiai ir taip pažeidžia Kelių eismo taisykles”, – greičio mėgėjus ramino V. Gružas.
Paklaustas apie viena – oranžine – spalva šviečiančius atšvaitų stulpelius Palangos plente jis tikino, kad taip tikrai neturėtų būti.
„Jie turėtų šviesti dvejomis spalvomis – iš vienos pusės balta, iš kito – oranžine. Jokių nusiskundimų šiuo klausimu negavome, todėl plačiau komentuoti nieko negaliu. Jei pasitvirtins, kad atšvaitai šviečia vienodai, darbininkai stulpelius turės sudėti iš naujo”, – tikino V. Gružas.
Jo teigimu, jei ši problema tikra, darbininkai turėjo būti visiški žiopliai, padarydami tokią klaidą.