Panevėžio rajono savivaldybės užsakymu vietinius kelius prižiūrintys melioratoriai vairuotojų priekaištų dėl blogos jų būklės nesigina. Prižiūrėtojai pripažįsta, kad kone šešis šimtus kilometrų per rajoną nusidriekę keliai – prasti.
„Žmonės nori, kad vieškelis būtų toks pat geras, kaip asfaltuotas kelias. O juk taip padaryti tikrai neįmanoma”, – vakar dienraščiui tvirtino Panevėžio seniūnijos seniūnas Julius Grabauskas.
Taip PB pašnekovas reagavo išgirdęs apie seniūnijos Maskvytiškių kaimo gyventojų skundus prasta jų gyvenvietę kertančio žvyruoto keliuko būkle.
J.Grabauskas teigė neseniai buvojęs Maskvytiškiuose, tačiau nė vienas iš ten besidriekiančių kelių jam nepasirodęs toks baisus, kaip tikina gyventojai.
„Visais važiuoti galima. Kitose gyvenvietėse yra daug blogesnių kelių”, – tikino Panevėžio seniūnijos seniūnas.
Vis dėlto J.Grabauskas pažadėjo pasirūpinti, kad į Maskvytiškius su greideriu atvyktų rajono melioratoriai, ir pridūrė, kad šiems už darbą sumokėti seniūnija dar turi pinigų.
Nespėja remontuoti automobilio
Maskvytiškių kaimo gyventojų, ypač vairuotojų, kantrybę išsekino už Piniavos, už dujų kompresorinės, prasidedantis ir per gyvenvietę lygiagrečiai su plentu Panevėžys – Ryga einantis kelias. Žmonių teigimu, juo važiuoti – ir didžiausia kančia, ir išlaidos.
Maskvytiškietis Nerijus tvirtina nespėjantis tvarkyti savo automobilio, o paskutinį kartą už jo remontą paklojęs net 250 litų.
„Kreipiausi į „Panevėžio melioraciją” prašydamas atvykti palopyti kelyje žiojėjančių didžiausių duobių, tačiau man atšovė, jog du bendrovės greideriai stovi sugedę, o trečiasis – visiškai naujas, todėl jo laužyti neduosią”, – piktinosi kaimo gyventojas.
Panevėžio rajono savivaldybės Vietinio ūkio skyriaus vedėjo Alberto Činiko teigimu, bendrovė „Panevėžio melioracija” yra Savivaldybės konkurso rajono keliams greideriuoti, pakelėms bei pakelių grioviams prižiūrėti nugalėtoja.
„Savivaldybė šiais metais seniūnijoms paskirstė 270 tūkstančių litų. Kiek kuriai seniūnijai duoti, buvo apskaičiuota įvertinus kiekvienoje esančių kelių kilometražą. Už savo kelių būklę atsakingi seniūnai sprendžia, kada ir kuriame kelyje reikalinga „Panevėžio melioracijos” pagalba”, – PB dėstė A.Činikas.
Reikia didesnės priežiūros
Bendrovės „Panevėžio melioracija” direktoriaus Jono Dambrausko duomenimis, laimėjusi Savivaldybės konkursą įmonė Panevėžio rajone prižiūri ir tvarko apie 600 kilometrų vietinių kelių.
„Juose vienokius ar kitokius darbus atliekame pagal Savivaldybės užsakymus”, – PB sakė J.Dambrauskas.
Bendrovės vadovas pripažįsta, jog vietinių kelių būklė yra bloga. „Dauguma jų nutiesti labai seniai, ilgą laiką nebuvo tvarkomi. Sutinku, kad gyventojai dėl jų gali būti nepatenkinti – šiems keliams šiandien tikrai reikėtų didesnės priežiūros”.
Tačiau J.Dambrauskas neigė maskvytiškių priekaištus, esą bendrovė taupo vieną naujai įsigytą greiderį.
„Tai netiesa. Šiandien, pavyzdžiui, iš trijų mūsų turimų šių mašinų keliuose dirba dvi. Netrukus ketiname įsigyti ir ketvirtąjį greiderį. Kartais darbai kur nors gali vėluoti tik tuomet, kai tą pačią dieną su prašymais atsiųsti darbininkus su technika mus užgriūna kone visų seniūnijų vadovai. Tokių atvejų dažniausiai pasitaiko rudenį, žiemą, kai orai ypač pablogėja”, – teigė bendrovės „Panevėžio melioracija” direktorius J.Dambrauskas.
kelei labai prasti, masina jau baigia sulusti 😥