Nusipirkus baldus negalima gailėtis

Įrenginėjant naują būstą, dažnam tenka rinktis daug baldų. Kartais taupomas laikas ar nesugebėjimas baldus įsivaizduoti konkrečioje aplinkoje gali atnešti karčių nusivylimų.

Nebepatinka spalva

Dalia Klivienė be dizainerio paslaugų tikėjosi apstatyti naują butą vadovaudamasi vien savo ir artimųjų skoniu. Apsilankiusi baldų parduotuvėje, ji išsirinko minkštų svetainės baldų komplektą.

Jai buvo leista pasirinkti net ir medžiagą, kuria D.Klivienė norėtų aptraukti patikusį komplektą. Spręsdama iš nedidelės medžiagos pavyzdžio skiautelės, moteris manė, kad geltona spalva kaip tik derės prie naujų svetainės sienų.

Tačiau gamintojui atvežus baldus ir pastačius juos kambaryje, D.Klivienės šeimos nariai ir apsilankę svečiai sukritikavo naują ir kokybišką minkštų baldų komplektą dėl netinkamos jo spalvos. Pačios moters riogsanti geltonoji sofa ir foteliai taip pat nebedžiugino.

Įstatymai negina

Parsinešę namo naujus ir kokybiškus drabužius, bet iš artimųjų nesulaukę pagyrų, per keturiolika dienų juos galite grąžinti į parduotuvę ir atgauti sumokėtus pinigus, jeigu tų drabužių nevilkėjote.

Tačiau baldams šis vartotojus ginantis įstatymas netaikomas.

Nacionalinės vartotojų teisių apsaugos tarybos Klaipėdos apskrities skyriaus vedėjas Raimundas Kontrimas nurodė Vartotojų teisių gynimo įstatymo skyrių, kuriame minima, kad dėl nepatikusios formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktus baldus panašiais arba grąžinti sumokėtus pinigus netenkinamas.

Iš namams reikalingų daiktų, kai šie yra kokybiški, pakeisti negalima ir patalynės reikmenų, šviestuvų, audinių, kiliminių grindų dangų, garso bei televizijos vaizdo įrašymo ir atkūrimo aparatų.

Tartis su pardavėjais

Baldų parduotuvės „Adelanta” administratorė Airida Mockutė sakė, kad jei išsirinktas baldas nebepatinka, nors yra kokybiškas, šioje parduotuvėje nekeičiamas ir pinigai už jį negrąžinami.

„Tačiau parduotuvė atvira, visuomet galima tartis. Net jei baldas pagamintas pagal specialų kliento užsakymą, pirkėjui apsigalvojus, galima pakeisti kurią nors baldo dalį į patinkančią, tačiau už papildomą mokestį.

Jei baldas pasirinktas iš ekspozicijos, pirkėjas gali palikęs užstatą baldą nusivežti namo, pasižiūrėti, kaip jis atrodo konkrečioje erdvėje. Jei baldas nebepatiktų, jį galima būtų grąžinti”.

Nors įstatymai baldų pardavėjams palankesni, nei, pavyzdžiui, drabužių, pasak parduotuvės „Baldų rojus” buhalterės Inos Karbauskienės, stengiamasi įtikti pirkėjams ir ieškoma kompromiso.

Jei pirkėjas jau sumokėjo visą sumą už baldus, tačiau per kelias dienas suvokė, kad jie netinka dėl spalvos ar formos, yra galimybė juos pakeisti per keturias dienas. Klientas išsirenka kitus baldus, o grąžintieji lieka parduotuvėje, kurioje laukia naujo pirkėjo.

Tačiau I.Karbauskienė pabrėžė, kad priimami baldai iš klientų, kurie nepiktnaudžiauja. Grąžinamas baldas turi būti nenaudotas ir geriausia – vis dar supakuotas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.