Per 9 šių metų mėnesius „Baltika Lietuva” pardavimus išaugino 36 proc.

Mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Lietuva” valdomuose parduotuvių tinkluose „Baltman”, „Monton” ir „Mosaic” per 9 šių metų mėnesius parduota prekių už 31,17 mln. litų, 36 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu.

Didžiausia apyvarta šiais metais – 17,02 mln. litų, 29 proc. daugiau nei pernai – užfiksuota „Monton” parduotuvių tinkle. Didžiausias apyvartos augimas – 64 proc. – ataskaitiniu laikotarpiu vyko „Mosaic” parduotuvėse. Šio prekinio ženklo parduotuvėse per 9 mėnesius parduota prekių už 9,9 mln. litų. Vyriškų drabužių parduotuvių tinkle „Baltman” šiais metais nupirkta prekių už 3,9 mln. litų, 20 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu.

„Stabilus drabužių rinkos ir apyvartų augimas neatsiejamas nuo augančio pragyvenimo lygio. Vis daugiau žmonių Lietuvoje gali perskirstyti šeimos biudžetus ir didinti dalį, skirtą stiliaus ir įvaizdžio dalykams”, – sako „Baltika Lietuva” direktorė Daina Daubarė.

Didžiausia bendrovės „Baltika Lietuva” apyvarta šiais metais užfiksuota balandžio mėnesį – 3,83 mln. litų. Ne ką mažiau sėkmingas buvo ir rugsėjis – 3,81 mln. litų, 35 proc. daugiau nei praėjusių metų rugsėjį.

„Pirmasis rudens mėnuo šiais metais naujų kolekcijų prekybai nebuvo palankus – termometrų stulpelis rodė vasarišką temperatūrą, todėl šiltesnių drabužių žmonės neskubėjo pirkti. Tačiau pastebime, jog lietuvių domėjimasis naujausiomis mados tendencijomis nuolat auga, todėl rugsėjo mėnesį pristatytų rudens kolekcijų drabužiais prekiauta sėkmingai”, – sako D. Daubarė.

Pasak „Baltika Lietuva” direktorės, šie metai bendrovei didelių investicijų metas. Plečiami ne tik parduotuvių tinklai, bet asortimentas. Rugsėjo mėnesį motininė kompanija „Baltika Group” įsigijo aukštos kokybės drabužių prekinį ženklą „Ivo Nikkolo”. „Pirmąją šio ženklo parduotuvę Lietuvoje ketiname atidaryti kitų metų pradžioje. Planuojame, jog išplėtus parduotuvių tinklą ir prekinių ženklų asortimentą bendrovės apyvarta gerokai augs ir 2007 metais”, – sako D. Daubarė.

Bendrovė „Baltika Lietuva” šiuo metu valdo 9 „Mosaic”, 9 „Monton”, 4 „Baltman” parduotuves penkiuose Lietuvos miestuose bei 1 Išparduotuvę Vilniuje. Šiais metais ketinama atidaryti dar 3 parduotuves: 2 „Mosaic” ir 1 „Monton”.

Planuojama, jog 2006 metais „Baltika Lietuva” valdomų parduotuvių apyvarta viršys 40 mln. litų.

„Baltika Lietuva” yra sparčiausiai Baltijos šalyse ir Rytų Europoje augančios mažmeninės drabužių prekybos kompanijos „Baltika Group” dukterinė bendrovė. „Baltika Group” valdo

100 parduotuvių tinklą Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Ukrainoje ir Rusijoje. Lyginant su praėjusiais metais, konsoliduota bendrovės apyvarta per 9 šių metų mėnesius išaugo 26 proc. ir pasiekė 136,38 mln. litų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.