Automobilių pristatymo fiesta

Po Europą keliaujantis „Volvo Trucks” flagmanais tituluojamų naujųjų sunkvežimių „FH16” karavanas užsuko ir į Kauną

Naujausius ir galingiausius rinkoje „Volvo FH16” automobilius pristatantis karavanas šeštadienį pakeliui iš Latvijos į Lenkiją sustojo ir Lietuvoje, aikštėje greta Kauno pilies. Čia susirinkę Lietuvos vežėjai su šeimomis bei Kauno miesto svečiai galėjo artimiau susipažinti su sunkiasvoriu automobiliu, jo techninėmis savybėmis bei išbandyti pakrautą sąstatą kelyje.

Šventė mažiems ir dideliems

Nuotaikinga švente nedidelėje scenoje prasidėjusi naujo sunkvežimio pristatymo ceremonija šeštadienį tapo smagia švente ir mažiems, ir dideliems. Kol vežėjai stoviniavo aplink blizgančias sunkiasvores transporto priemones, domėjosi charakteristikomis bei bandė jas kelyje, atžalos šėlo Kauno pilies prieigose su vaikiškais personažais. Kiek vėliau pasišokti galėjo ir suaugusieji, klausydamiesi Lino ir Simonos dueto dainų.

Visi panorėjusieji galėjo išmėginti jėgas „pagalvių mūšyje”, pasagos mėtymo rungtyje ar kitose atrakcijose. Be to, naujaisiais vilkikais atitemptose didžiulėse specialiai parengtose puspriekabėse veikė kompiuterinių žaidimų, kino salė ir sunkvežimių agregatų paroda.

UAB „Volvo Lietuva” rinkodaros vadovas Laurynas Bričkus pasakojo, kad naujųjų „Volvo” sunkvežimių karavanas rugpjūčio pradžioje pajudėjo iš gimtosios Švedijos ir per tris mėnesius truksiančią pažintinę kelionę ketina aplankyti visą Europą ir savo kelionę užbaigti Italijoje.

Pristatydami naująjį sunkvežimį, kompanijos „Volvo Trucks” atstovai sako suderinę didelį našumą su ekonomiškumu, komfortu ir saugumu, todėl tai sustiprino gamintojų pozicijas.

Privalumai atsiskleidžia sunkiai dirbant

Pasak L.Bričkaus, pastarasis „Volvo FH16” modelis yra konkurencingesnis nei bet kada anksčiau ir turi viską, ko reikia dideliam vidutiniam greičiui vykdant net ir itin sudėtingas gabenimo užduotis. Intelektualus galios panaudojimas reiškia, kad energija naudojama tik tada, kai galia iš tiesų yra reikalinga. Nesvarbu, ar kalbame apie sudėtingą miškovežio pajudėjimą iš vietos klampiame miško take, ar iki galo pakrautos priekabos tempimą ilgon įkalnėn, vairuotojo darbas dėl didžiulės traukiamosios galios tampa žymiai lengvesnis.

„Volvo FH16” geriausiai atskleidžia savo privalumus didelės bendrosios masės autotraukiniuose, važiuojančiuose kalnuotomis vietovėmis. Didelė galia reiškia, kad galima išlaikyti greitį kylant į kalną, o dėl patikimo stabdymo varikliu galima saugiai leistis žemyn neapkraunant ratų stabdžių. Sunkvežimis yra sukurtas taip, kad atitiktų rytojaus lūkesčius – ilgesni ir didesnės bendrosios masės 25,25 metro ilgio autotraukiniai yra idealus variantas įdiegti modulinę transporto sistemą Europoje. Tai sumažintų transporto priemonių skaičių keliuose, lemtų mažesnį bendrą degalų suvartojimą, geresnę aplinkos apsaugą. Juolab kad du 60 tonų autotraukiniai gali pervežti tiek pat krovinių, kiek ir trys trumpesni 40 tonų autotraukiniai.

Sunkvežimyje su įmontuota „I-Shift” pavarų dėže vairuotojas visą dėmesį gali skirti vairavimui ir stebėti eismą. Įvairi programinė įranga jai suteikia tokių savybių, kurių reikia konkrečioms važiavimo sąlygoms ir optimizuoja tokius parametrus kaip komfortas ir degalų ekonomija pavarų perjungimo metu. Pavaras vairuotojas gali perjungti ir rankiniu būdu. Naujoviška pavarų dėžė kaip standartinė įranga yra montuojama į sunkvežimius su galingiausiais 660 arklio galių varikliais.

Svarbiausia – ekonomiškumas

Pasak L.Bričkaus, D16E variklis, pasak gamintojų, labai ekonomiškai naudoja degalus, atsižvelgiant į tai, kokias užduotis jis atlieka. Jis atitinka Europos Sąjungos nustatytą emisijos reikalavimų „Euro 4” standartą. Šio tipo variklis yra sukurtas taip, kad efektyviai sudegintų degalus ir į aplinką išleistų kuo mažiau kenksmingų dalelių, o azoto oksidų kiekis būtų sumažintas papildomo apdorojimo būdu.

„Volvo FH16” dažnai apibūdinamas kaip tvirto ir išraiškingo dizaino sunkvežimis. Aerodinamiškas dizainas, švelnios linijos ir puikiai pritaikyti oro aptakai sumažina oro pasipriešinimą ir degalų sąnaudas. Kabinos interjeras – komfortiškiausias visoje „Volvo” kabinų gamoje.

Gamintojai pabrėžia, kad iš tampraus plieno pagaminta kabina yra itin saugi, ir priduria, jog saugiai greta šio milžino keliuose turėtų jaustis ir kiti eismo dalyviai, mat kitos transporto priemonės palindimo po sunkvežimiu apsaugos sistema čia taip pat patobulinta.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.