Neįprastas lenktynes laikinojoje sostinėje laimėjo automobilis. Ir pėsčiasis, ir dviračiu važiavę miesto politikai pripažino, kad kelionių aplinkos neteršiančiomis susisiekimo priemonėmis srityje Kaunui iki Europos miestų dar toli
Parodomoji akcija „Iššūkis automobiliui”, vakar turėjusi užbaigti „Tarptautinę dieną be automobilio”, baigėsi automobilininko pergale. Renginiu siekta palyginti įvairių keliavimo būdų efektyvumą Kaune ir paskatinti naudotis viešuoju transportu bei aplinkos neteršiančiomis susisiekimo priemonėmis. Akcijos dalyviai – lengvojo automobilio vairuotojas, du dviratininkai ir vienas pėsčiasis. Visi startavo vienu metu iš tos pačios vietos – Panemunėje, Tilto gatvės pradžioje, esančios troleibusų stotelės. Kiekvienas dalyvis turėjo įveikti aštuonių kilometrų distanciją ir kuo greičiau pasiekti finišą. Beje, buvo privalu laikytis Kelių eismo taisyklių. Pėsčiasis galėjo važiuoti bet kuria viešojo transporto rūšimi – autobusu, troleibusu ar maršrutiniu taksi.
Nors akcijos organizatorės – Kauno regioninės energetikos agentūros atstovas Andrius Aleksonis LŽ tvirtino, kad nugalėti turėtų vienas iš dviratininkų, finišo liniją prie miesto savivaldybės stovinčio informacinio autobuso po starto praėjus 23 min. ir 45 sek. kirto lengvuoju automobiliu važiavęs Kauno technologijos universiteto studentas Julius Talubinskas.
Vaikinas tikino, kad nepaisant grūsties, sugaišto laiko praleisdamas pėsčiuosius ir ieškodamas laisvos vietos stovėjimo aikštelėje šalia savivaldybės, geresnės transporto priemonės nei automobilis judėti Kaune nėra.
Ilgiau trasoje užtrukęs ir dar maždaug po 3 minučių finišą pasiekęs pėsčiasis miesto savivaldybės tarybos narys Vytautas Juodagalvis tvirtino daugiausia laiko sugaišęs laukdamas maršrutinio taksi. Paklaustas, kodėl rinkosi ne ekologišką transportą – troleibusą, o įprastą ir miestą teršiančią priemonę, jis atsakė, kad neįprastų lenktynių reglamentui nenusižengė.
Maždaug dar po 3 minučių, kelyje sugaišę pusę valandos, finišavo dar du lenktynininkai. Dviračiais važiavę tarybos nariai Eligijus Dzežulskis-Duonys ir Jonas Venskūnas juokavo, jog konkurentai keliose vietose išardė grindinio trinkeles, kad sudarytų papildomų kliūčių. Dzežulskis-Duonys pripažino, kad po šios akcijos prie minkštų krėslų pripratę valdininkai suprato, jog laikinosios sostinės dviratininkų skundai dėl prastų sąlygų ekologiškam eismui mieste yra pagrįsti.