Karštoji šeimynėlė

„General Motors” atstovai Vilniuje surengė naujųjų „Opel OPC” – „Astra”, „Meriva”, „Zafira” ir „Vectra” – pristatymą

Kone visų gamintojų programoje tarp plačiajai visuomenei skirtų automobilių yra nors vienas išskirtinis, sportiškos dvasios vairuotojams tinkamas modelis ar bent jau versija. Kompanija „Opel” irgi tokių turi – tai OPC („Opel Performance car”) automobiliai. Beveik prieš dešimt metų įkurtame OPC centre dar negaliojo griežta rinkodaros ar modelių tobulinimo strategija. OPC modelių plėtros kryptį nulėmė bendri automobilių sporto įstatymo punktai. Kad Vokietijos automobilių sporto federacija (DMSB) homologuotam konkrečiam automobiliui suteiktų leidimą dalyvauti varžybose, toks modelis turėjo būti pagamintas ne mažesniu kaip pustrečio tūkstančio vienetų tiražu. „Opel” gamintojai, tradiciškai įsilieję į automobilių sportą, nusprendė sukurti konkurencingą bazinį automobilį, skirtą ralio ir žiedinėms lenktynėms. Jo pagrindu pasirinktas modelis „Astra”.

Kaipmat išgraibstė

Pirmosios kartos „Astra OPC” pasižymėjo stilingu, aerodinamišku kėbulu, turėjo itin pajėgų 2 litrų ne turbininį variklį (160 AG) ir sportinę važiuoklę bei galingesnius, didesnėms apkrovoms pritaikytus stabdžius. Dienos šviesą išvydusi „Astra OPC” pasirodė patraukli ne tik profesionaliems lenktynininkams. Pagamintus tris tūkstančius automobilių „Astra OPC” Vokietijos pirkėjai išgraibstė per keturis mėnesius.

Patobulino GTC

Naujoji „Astra OPC” tradiciškai pasižymi išskirtine išore ir dinamika, pažangesnėmis technologijomis – tai tikras kompaktiškas sportinis automobilis. Sportiškas hečbekas atsirado OPC inžinieriams patobulinus modelį „Astra GTC”. Moderni ir galinga naujosios kartos „Astra OPC” yra varoma 240 AG turbininio variklio. Maksimalus šio automobilio greitis – 244 km/h, pagreitėjimas iki 100 km/h trunka vos 6,4 sekundės. Važiuoklėje sumontuota „IDS Plus” („Interactive Driving System”) technologija elektroniškai sujungia ir koordinuoja visas važiavimo dinamikos funkcijas. Jei vairuotojas nori pasirinkti dar sportiškesnį vairavimo stilių, jam tereikia paspausti mygtuką „SportSwitch”. Automobilis „Astra OPC” turėtų būti įkandamas didesniam būriui sportiškos dvasios pirkėjų. Jo kaina – per 95 tūkst. litų.

Šeimos poreikiams

Versija „Zafira OPC” (240 AG varikliu) atsirado praėjusių metų pabaigoje, pradėjus prekiauti naujosios kartos vienatūriu „Zafira”. Šis automobilis, kaip ir „Astra OPC” tokiu pat varikliu, iki 100 km/h įsibėgėja per 7,8 sekundės. Moderni, elektroniškai valdoma ir reguliuojama pakaba leidžia vienatūriui „Zafira OPC” saugiai skrieti net 231 km/h greičiu. Įtaigi šio automobilio 2 litrų turboagregato jėga atsispindinti sportiškame jo gaudesyje. Mašinos galią papildo moderni važiuoklė ir reguliuojami elektroniniai amortizatoriai. Šis derinys turi realaus pagrindo automobilį „Zafira OPC” tituluoti greičiausiu masinės gamybos vienatūriu. Jis skirtas pretenzingam sportiško važiavimo mėgėjui, ieškančiam transporto priemonės įvairiems gyvenimo atvejams. Galingas, dinamiškas ir drauge universalus bei šeimos poreikius atitinkantis vienatūris „Zafira OPC” kainuoja daugiau kaip 103 tūkst. litų.

Sportiškas universalas

Atnaujintas vidutinės klasės modelis „Vectra” taip pat turi sportišką OPC versiją. Į automobilius „Vectra OPC” montuojami nauji turbininiai 255 AG 2,8 V6 varikliai. Tokio agregato traukiamas hečbekas ar universalas iki 100 km/h įsibėgėja atitinkamai per 6,7 ir 6,9 sek. bei pasiekia maksimalų 260 ir 254 km/h greitį. Kaip ir kiti nauji OPC modeliai, „Vectra OPC” patrauklus akiai. Jis išsiskiria priekiniais oro aptakais ir centre sukonstruotomis oro įsiurbimo angomis, 18 colių šešių stipinų lengvo lydinio ratlankiais, iškilių kontūrų slenksčiais, mėlynos spalvos stabdžių atramomis bei trapecijos formos išmetimo vamzdžiais. Salone negali neatkreipti dėmesio į „Recaro” sportines sėdynes ir kitas sportiškas detales, pažymėtas OPC simboliais, pavyzdžiui, odinį vairą ir pavarų svirtį. Penkerių durų hečbekas „Vectra OPC” kainuoja 107 tūkst., o universalas – 110 tūkst. litų.

Tinka kiekvienai dienai

Šių metų pradžioje pasirodęs naujosios kartos „Meriva OPC”, ko gero, greičiausias kompaktinės klasės vienatūris Europoje. Maksimalus automobilio „Meriva OPC” greitis – 222 km/h. Jį pasiekia galingas (180 AG) turbininis variklis. Specialiai šiam vienatūriui sukurtas 1,6 litro agregatas – galingiausias iš šios kategorijos. Įsėdus į kompaktinį „Meriva OPC” įkvėpimo sportiškiau vairuoti suteikia sportinės „Recaro” sėdynės, patogus laikyti vairas, aptrauktas oda. Žvilgsnį traukia ir kitos OPC sportinio prietaisų skydelio detalės. Vienatūryje „Meriva OPC” yra įdiegta tokios klasės automobiliuose dar nenaudojamų technologijų, kaip antai, važiavimo kryptimi prisitaikančių priekinių žibintų sistema AFL („Adaptive Forward Lighting”), leidžianti papildomai apšviesti kelkraštį. Sportiškojo

vienatūrio „Meriva OPC” kaina – 73 tūkst. litų.

Apžvelgus OPC gamą, kurią papildo kompaktiškasis vienatūris, tampa akivaizdu, jog sportinio tipo automobiliai visiškai tinkami ir kasdienėms reikmėms. Be abejo, „Opel” gamintojai į juos įdėjo tai, ką turėjo geriausia.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.