„airBaltic” kitą savaitę iš Rygos pradeda skrydžius į Egiptą

Latvijos oro bendrovė „airBaltic” kartu su antru pagal pajamas Lietuvoje kelionių operatoriumi „Tez Tour” pradeda vykdyti tiesioginius skrydžius iš Rygos į du populiariausius Egipto kurortus – Hurgadą ir Šarm El Šeichą.

Skrydžiai į Hurgadą prasidės rugsėjo 30 dieną, o į Šarm El Šeichą – nuo spalio 14-osios.

„Nauji skrydžiai į du Egipto kurortus leis atostogaujantiems dar geriau susiplanuoti savo atostogas įsigyjant visą kelionės komplektą iš „Tez Tour” ir „airBaltic” bilietus atskirai”, – komentavo „airBaltic” prezidentas Bertolt Flick.

Pasak „Tez Tour” direktoriaus Baltijos šalims Konstantino Valgovo, šiais metais keleiviai pirmą kartą galės rinktis skrydžius verslo klase.

„Bendradarbiaudami su „airBaltic” šiais metais tikimės skraidinti daugiau nei 5000 klientų”, – sakė K. Valgovas.

„Tez Tour” ir „airBaltic” bendradarbiauja nuo 2005 metų, kuomet pasiūlė skrydžius iš Rygos į populiarų Turkijos kurortą Antaliją.

Šią žiemą „airBaltic” ketina atlikti 50 skrydžių į Hurgadą bei Šarm El Šeichą. Lėktuvai šiomis kryptimis iš Rygos oro uosto kils šeštadieniais ryte nuo rugsėjo iki kitų metų balandžio. Pasirinkdami pilną „Tez Tour” atostogų pasiūlymą, keleiviai galės keliauti verslo klase.

„airBaltic” per aštuonis šių metų mėnesius iš Vilniaus ir į sostinę skraidino beveik 300 tūkst. keleivių – 64 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai, o, įskaitant ir Rygos oro uostą, keleivių skaičius padidėjo 37 proc. ir pasiekė beveik 1 milijoną.

Šiuo metu „airBaltic” siūlo tiesioginius skrydžius iš Vilniaus (14) ir Rygos (33), taip pat skrydžius iš Kaliningrado į Kopenhagą. Nuo spalio 29 dienos bendrovė pradės keleivius skraidinti ir į Ciurichą.

„Tez Tour” aštuonių šių metų mėnesių pajamos, įskaitant pavasarį įkurto padalinio „Travelman” veiklos rezultatus, siekė 53,4 mln. litų – 58,5 proc. daugiau nei pernai tą patį laikotarpį (33,7 mln. litų).

Kelionių organizatorius skelbė šiemet planuojąs apyvartą augsiant ne mažiau nei 50 proc., todėl jo pajamos turėtų siekti mažiausiai 72 mln. litų. „Tez Tour” apyvarta pernai didėjo 45,5 proc. iki 48 mln. litų.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.