Sėsti negalima – rezervuota

Susirengę maloniai praleisti vakarą restorane, ne visi gali rasti sau vietą. Jau nieko nebestebina, kai ne ant vieno staliuko randama kortelė su užrašu „Rezervuota”.

Klientams tenka ieškotis kitos vietos arba laukti eilėje, nors kavinėje net keli laisvi, tačiau rezervuoti staliukai. Ar klientas gali sėstis prie staliuko, net jei jis rezervuotas, ir jį palikti, kai ateis užsakovas, ar ant rezervacijos kortelės neturėtų būti nurodyta, nuo kelintos ir iki kelintos staliukas rezervuotas?

Įtariama, jog neretai kavinės rezervacijomis piktnaudžiauja.

„Jokios bendros nuostatos, numatančios rezervavimo tvarką, nėra reglamentuotos. Todėl ir skųstis dėl nepatogumų klientas neturi kam”, – teigė Vartotojų instituto konsultantė Rasa Kudirkaitė.

Viešojo maitinimo įstaigos pačios nustato taisykles, kuriomis vadovaujasi aptarnaudamos klientus.

Picerijos „Delano” vadovė Rasa Lukošienė patikino, kad incidentų su klientais išvengti pavyksta.

„Tam, kad nepiktintume klientų, pageidaujamą stalą rezervuojame likus 20 minučių arba pusvalandžiui iki numatyto apsilankymo. Ant stalo padedame specialią kortelę, kuri informuoja, jog šios vietos užimtos”, – aiškino galiojančią tvarką picerijos vadovė.

Klientui nepasirodžius, stalas laikomas dar 10 minučių. Vėliau rezervavimas nebegalioja.

Siekdami garantijos, kad klientas tikrai pasirodys, kai kurie klubai apsidraudžia imdami mokestį. Vieno uostamiesčio klubo administratorė pasakojo, kad rezervuoti vietą savaitgalį vienam asmeniui kainuoja 15 Lt. „Sumokėtą sumą klientai vėliau išleidžia pramogaudami klube. Mokestis imamas tik todėl, kad neliktume apgauti”, – teigė pašnekovė.

Aukšto lygio restorane klientais pasitikima. Čia rezervuoti stalą nieko nekainuoja. Klientui neatėjus, jo laukiama valandą arba dvi. Restorano „Navalis” darbuotojai patikino, kad savo klientais pasitiki. Pastarieji dažniausiai patys susipranta paskambinti ir pranešti, kad vėluos arba visai neatvyks.

Avansu pinigai mokami tik užsakant šventei visą restoraną.

Rezervuoti stalą galima telefonu arba vietoje. Internetinį rezervavimą siūlo tik didžiausių Klaipėdos viešbučių restoranai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Laisvalaikis su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.