Papildomų eismo juostų likimas – dar neaiškus

Įveikti centrinę miesto dalį automobiliais tampa vis sunkiau, tad vairuotojams patariama rinktis kitus maršrutus.

Šiuo metu dėl Herkaus Manto gatvės atnaujinimo darbų sudėtinga situacija yra vienoje pagrindinių miesto sankryžų – ties Liepų ir Naujojo Sodo gatvėmis. Čia užtverta dalis kelio.

Kol kas nežinia, ar po darbų eismo sąlygos šioje sankryžoje bus geresnės nei iki jų – dar nenuspręsta, ar važiuojantiesiems nuo Biržos tilto čia bus padaryta viena papildoma juosta.

„Kai bus paklota asfalto danga, matuosime gatvės plotį, tada ir bus aišku. Vienai eismo juostai reikia mažiausiai 3 metrų, dar po 10-12 centimetrų iš gatvės „atims” juostas žyminčios linijos. Jei plotis leis, dažais pažymėti dar vieną eismo juostą sunku nebus”, – vakar sakė Klaipėdos miesto VPK Eismo priežiūros skyriaus vyr. specialistas Gintaras Ramanauskas.

Jei atsirastų papildoma eismo juosta, automobiliai, ties Atgimimo aikšte sukantys kairėn, į Naujojo Sodo gatvę, nebestabdytų jiems iš paskos, tačiau tiesiai, Lietuvininkų aikštėn link, judančio transporto. Pastarajam būtų skirtos dvi eismo juostos.

Panašiu principu eismas vyktų ir priešinga kryptimi – posūkis į kairę, į Liepų gatvę, taip pat neturėtų kelti daug problemų važiuojantiesiems tiesiai, Biržos tilto link, jei tam būtų įrengta atskira eismo juosta.

Savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė atmetė anksčiau spaudoje išsakytus teiginius, neva buvo galima dar vieną pralaidumą Herkaus Manto gatvėje mažinantį objektą – autobusų stotelę ties 3-iuoju namu – perkelti į Atgimimo aikštę.

„Yra detalusis Atgimimo aikštės planas su visais sprendiniais, ir stotelės jame nenumatyta. Be to, jai įrengti reikėtų daryti vadinamąją kišenę, o toje vietoje yra požeminės komunikacijos”, – teigė ji.

„Neužmirkime, kad artėja Tiltų gatvės rekonstrukcija, todėl ir jai vykstant, ir po jos savaitgaliais ši gatvė bus uždaryta, o autobusai iš Herkaus Manto gatvės suks į Naujojo Sodo gatvę. Iš Atgimimo aikštės to padaryti bus neįmanoma”, – savo argumentus dėstė ir VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktorius Gintaras Neniškis.

Vykstant remonto darbams patariama centrinę miesto dalį aplenkti Mokyklos gatvės tiltu važiavimui į šiaurinę miesto dalį pasirenkant Priestočio gatvę, o važiavimui į Palangą ar Kretingą – Joniškės gatvę arba dar nebaigtą rekonstruoti, tačiau eismui pusiau jau atidarytą Liepų gatvę.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.