Dešimt alternatyvių kelių į sveikatą

Taigi jums nepakanka valios laikyti salotlapių dietos. Neturite nei laiko, nei noro eiti į sporto salę. Ir mėgstate nesveiką maistą – pavyzdžiui, dvigubus mėsainius su bulvytėmis…

Tačiau kasdien girdite, kad toks gyvenimo būdas kenkia sveikatai, jums gresia širdies smūgis, diabetas ir net Alzhaimerio liga. Patys žinote, kad nepakenktų numesti keletą kilogramų.

Prieš numodami ranka ir griebdamiesi ar vieno mėsainio pamąstykite: žinoma, yra sunkių bei efektyvių būdų rūpintis savo sveikata, bet yra ir alternatyvių galimybių jos nepamiršti.

Valykitės dantis

Kasdien valykitės dantis ir naudokite dantų siūlą. Tyrimais įrodyta, kad dantenų uždegimas gali paskatinti širdies ligų, diabeto ir kitų ligų vystymąsi. Mokslininkai mano, kad dantenų bakterijos gali patekti į kraujotakos sistemą, sukelti kitų organizmo dalių ligas. Jei po ranka neturite nei dantų šepetėlio, nei siūlo, suvalgykite nedaug razinų, kurios kovoja su dantenų ligas sukeliančiomis bakterijomis.

Vaikščiokite po parduotuves

Teigiamas efektas bus pastebimesnis, jei per parduotuvę eisite greitu žingsniu, lipsite laiptais, o ne važiuosite eskalatoriumi, ir lyginsite kainas, skaičiuosite mintyse. Tie, kurie per pirkimo procesą įvykdo visas tris minėtas sąlygas, apsisaugo nuo Alzhaimerio ligos, nes smegenys būna aktyvesnės. Jei vaikščioti po parduotuves – užsiėmimas ne jums, pamėginkite užsiimti sodininkyste, tapti turistų klubo nariu, galop žaisti krepšinį ar kitokį komandinį žaidimą.

Valgykite kartųjį šokoladą

Tamsus saldžiai kartus šokoladas turi antioksidantų, padedančių kovoti su senėjimu. Nedidelė porcija turinčio daug flavonoidų juodojo šokolado padės kovoti su trombais ir širdies priepuoliais. Flavonoidų yra juodosiose vynuogėse, raudonajame vyne bei obuoliuose.

Daugiau juokitės

Mažiausiai kartą per dieną reikia iš širdies pasijuokti. Nuo juoko išsiplečia kraujagyslės, tai saugo nuo širdies ligų. Pažiūrėkite komediją, paskaitykite juokingą knygą, papasakokite anekdotą ar tiesiog pasilinksminkite su draugais.

Reguliariai užsiimkite seksu

Tyrimais įrodyta, kad reguliarų lytinį gyvenimą gyvenantys vyrai gyvena ilgiau. Seksualiniu požiūriu laimingi žmonės geriau įveikia peršalimą, depresijas ir širdies ligas. Greičiau plakti širdį galima priversti šokant balinius šokius ar vaikščiojant saulei leidžiantis.

Ilgiau miegokite

Miegas padeda nesusilpnėti atminčiai, dėmesio koncentracijai ir, be to, reguliuoja kūno masę. Nuo neišsimiegojimo tunkama, tvirtina mokslininkai. O kiek valandų miego pakanka? Dauguma žmonių jaučiasi visiškai pailsėję po septynių ar devynių valandų miego.

Užsiimkite joga

Kai kurios jogos pozos didina lankstumą ir jėgą, o tai gali padėti artrito kamuojamiems žmonėms. Jos taip pat gerina pusiausvyrą, tad lengviau išvengti griuvimo – ši bėda dažnai persekioja pagyvenusius žmones. Plaukimas ir tenisas taip pat stiprina, suteikia lankstumo.

Graužkite riešutus

Saujelė migdolų per dieną padeda sumažinti blogojo cholesterolio kiekį, net užkirsti kelią tiesiosios žarnos vėžiui. Migdoluose bei kituose riešutuose yra naudingųjų medžiagų, tokių kaip vitaminas E.

Melskitės arba medituokite

Malda bei meditacija padeda sumažinti kraujospūdį, įtampą, stresą ir pailgina gyvenimą. Kiek laiko tam reikia skirti? Mokslininkų nuomone, per dieną pakanka dvidešimties minučių.

Pamėkite indų virtuvę

Tyrimais įrodyta, kad kurkuma – geltonas pigmentas, kurio yra karyje – padeda kovoti su širdies ligomis, vėžiu ir, galimas daiktas, Alzhaimerio liga.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Medicina su žyma , , , , .

One Response to Dešimt alternatyvių kelių į sveikatą

  1. tulas

    oho-ho, kaip viskas paprasta ! 😀

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.