Tyrimas atskleidė, kad 90 proc. „Omnitel” klientų pirmenybę teikia trumpiesiems savitarnos numeriams

Telekomunikacijų bendrovės „Omnitel” naujausio klientų nuomonės tyrimo rezultatai parodė, kaip „Omnitel” klientai vertina bendrovės savitarnos paslaugas trumpaisiais numeriais 117, 1517, 1544 ir 1566. Tyrimą „Omnitel” užsakymu birželio 1 – 13 d. atliko bendrovė „TNS Gallup”.
Tyrimas atskleidė, kad automatiniai autoatsakikliai Lietuvoje, skirtingai nei kai kuriose kitose Europos šalyse, yra populiarūs, šiam apsitarnavimo būdui pirmenybę teikia daugiau kaip 90 proc. „Omnitel” abonentų.

„Omnitel” savitarnos numeriais skambinantys klientai aptarnavimo kokybę įvertino net 9,3 balo iš 10 galimų. Net apie 80 proc. apklaustų klientų neišsakė jokių su savitarnos numeriais susijusių pastabų ar pageidavimų. Absoliuti dauguma apklaustųjų nurodė, kad visada arba dažniausiai jų skambučiai „Omnitel” savitarnos numeriais būna sėkmingi.

„Džiaugiamės, kad mūsų klientai aukštai vertina „Omnitel” aptarnavimą. Šiemet bendras „Omnitel” klientų aptarnavimo centro vertinimas, palyginti su ankstesniais metais, dar labiau išaugo – iki 9,4 balo, – sakė „Omnitel” klientų aptarnavimo ir pardavimų direktorius Žydrūnas Stankevičius. – Didelė skambučių srauto dalis tenka savitarnos numeriams. Galimybė bet kada gauti dominančią informaciją, sužinoti apie akcijas, įjungti ar išjungti paslaugas, papildyti sąskaitą, įregistruoti mokėjimą klientams yra labai svarbi. Šis tyrimas patvirtina, kad „Omnitel” savitarna jie naudojasi su malonumu.”

Aukščiausiai – 9,4 balo – apklausos dalyviai įvertino „InfoFoną” (1544), po lygiai balų (9,3) surinko mokėjimų registravimo atsakiklio paslauga (1517) ir „InfoLinija” (117). Savitarna naudojant paslaugų valdymo atsakiklį (1566) apklaustųjų buvo įvertinta 9,1 balo.

Dažniausiai „Omnitel” klientai skambino numeriais 1544 ir 117. Šiais numeriais dešimtadalis klientų skambina kiekvieną dieną ir dar pusė klientų – keletą kartų per savaitę. Numeriu 1566 bent keletą kartų per savaitę skambina trečdalis klientų. Rečiausiai skambinama numeriu 1517 – didesnė dalis klientų juo skambina kartą per mėnesį arba rečiau.

Pagrindiniai skambinimo savitarnos numeriais tikslai: 117 – sužinoti naujienų ir akcijų; 1517 – užregistruoti pavėluotą mokėjimą; 1544 – papildyti sąskaitą ar sužinoti sąskaitos likutį, sužinoti, kiek prakalbėjo šį mėnesį arba kokia yra paskutinė sąskaita; 1566 – įjungti arba išjungti paslaugas ir sužinoti informaciją apie paslaugas.

Tyrimo rezultatai rodo, kad „Omnitel” savitarnos numerių vertinimas nepriklauso nuo kliento lyties, amžiaus, išsimokslinimo ir užsiėmimo. Iš esmės jis nesusijęs ir su gyvenamąją vieta.

Įdomu, kad pastebimai didesnė apklaustų klientų dalis pirmenybę teikia moteriškam automatinio operatoriaus balsui. Kita vertus, nemaža dalis apklaustųjų tam neteikia jokios reikšmės.

Klientai labai gerai įvertino ne tik savitarnos paslaugas, bet ir „Omnitel” apskritai: apie 90 proc. yra patenkinti „Omnitel”, ketina ir ateityje naudotis jos paslaugomis bei rekomenduotų bendrovę kitiems.

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel”, remiantis paskutiniais viešai skelbtais Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, pagal gautas pajamas užima daugiau kaip pusę mobiliojo ryšio rinkos (53 proc.). Bendrovė, teikianti lengvai ir paprastai naudojamas bei užtikrintai veikiančias paslaugas, šiais metais didžiausią dėmesį skiria mobiliojo interneto plėtrai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.