Ketvirtadienį vakare aviakompanijos „flyLAL” bei „British Airways” susitarė, kad britams nuo š.m. spalio 29 d. nutraukus reisą Vilnius-Londonas-Vilnius, visas vėlesnes bilietų rezervacijas galėtų perimti Lietuvos aviakompanija „flyLAL”.
„Šis susitarimas – tai dviejų aviakompanijų bendradarbiavimo pasekmė, „flyLAL” ir „British Airways” daugelį metų bendradarbiauja ir padeda viena kitai reikalingais momentais. Vykdydami tiesioginius skrydžius Vilnius-Londonas-Vilnius, siūlome savo paslaugas, kad „British Airways” klientai galėtų pasinaudoti tiesioginiu skrydžiu, be jokių persėdimų kituose oro uostose”, – teigė „flyLAL” generalinis direktorius Arūnas Griškėnas.
Aviakompanija „British Airways” neseniai paskelbė nuo š.m. spalio 29 d. nutraukianti skrydžius maršrutu Vilnius-Londonas-Vilnius. Keleiviai, įsigiję aviabilietus skrydžiui šiuo maršrutu po spalio 28 d., gali pakeisti bilietus ankstesniam reisui be jokio papildomo mokesčio.
Susitarus „flyLAL” ir „British Airways”, britų aviakompanijos keleiviai, be jokių persėdimų ar papildomų mokesčių su jau įsigytais bilietais „British Airways” kompanijoje galės pasinaudoti „flyLAL” vykdomu tiesioginiu reisu Vilnius-Londonas-Vilnius.
Kitos alternatyvos, pasak „British Airways” atstovės Rasos Barisienės, tokios, kad aviabilietas gali būti keičiamas skrydžiui su „British Airways” iš kitų oro uostų, pvz.: Rygos ar Varšuvos, tačiau papildomų keleivių išlaidų kelionėms į šiuos oro uostus aviakompanija „British Airways” neapmokėtų. Paskutinė alternatyva už įsigytus aviabilietus reisu Vilnius-Londonas-Vilnius skrydžiui po spalio 28 d. bus grąžinami pinigai.
Po vakarykščių derybų buvo sutarta, kad „British Airways” keleivius, užsisakiusius bilietus nuo š.m. spalio 29 iki 2007 m. rugpjūčio 1 d., apsiima skraidinti aviakompanija „flyLAL”. Apie atsiskaitymus tarp kompanijų abi šalys neskelbia.
„Norint pasinaudoti įsigytu bilietu nereikės mokėti jokių papildomų mokesčių, klientas „British Airways” bilietu skrydžiui reisu Vilnius-Londonas-Vilnius galės naudotis aviakompanijos „flyLAL” analogiškuose reisuose. Klientas tik turės pranešti, kad jis nekeičia savo rezervacijos ir skris būtent biliete nurodytą dieną. „flyLAL” ir „British Airways” kompanijų skrydžių grafikas skiriasi 20 min. iki 1 val., todėl tikimės kad papildomų nepatogumų keleiviai nepatirs”, – teigė A.Griškėnas.
„British Airways” maloniai sutiko su „flyLAL” pasiūlymu, kad jų klientai pasinaudotų Lietuvos aviakompanijos teikiamomis paslaugomis.
„Šis dviejų aviakompanijų susitarimas palengvins „British Airways” keleiviams planuojamas keliones ir suteiks galimybę pasiekti kelionės tikslą. Džiaugiamės šiuo susitarimu, žinome, kad mūsų keleiviais bus gerai pasirūpinta. Ne vienerius metus bendradarbiaudami su „flyLAL” įsitikinome, kad tai patikima kompanija, kuriai galime patikėti svarbiausia savo turtą – mūsų keleivius”, – sakė „British Airways” pardavimų ir marketingo vadovė Lietuvoje Rasa Barisienė
Pasak jos, keleiviai, įsigiję „British Airways” bilietus kelionių agentūroje ir norintys skristi numatytą dieną su „flyLAL”, turi kreiptis į juos aptarnavusios agentūros atstovus, o įsigiję bilietus interneto svetainėje ba.com. – į aviakompanijos „British Airways” reisus Lietuvoje aptarnaujančią kompaniją „Litcargus” (tel. +370 5 2319292) iki š.m. spalio 28 d. arba į „British Airways” biurą Rygoje (tel. +371 7321028).