Konstruktoriai pristato naują BMW X5

Praėjus 7 metams po BMW X5 debiuto, koncernas BMW AG pristato visiškai naują BMW X5 modelį. Kitų metų pradžioje Europos rinka išvys padidėjusį ir gerokai pakitusio dizaino modelį.

Tris skirtingus naujojo BMW X5 variklius vienija vienas bendras bruožas – lyginant su ankstesniuoju X5 modeliu, jie yra galingesni, tačiau ekonomiškesni kuro sąnaudoms bei į aplinką išmetantys mažesnį kiekį dujų.

Pats galingiausias iš galimų pasirinkimų – 4,8 l tūrio 8 vožtuvų benzininis variklis, išvystantis net 355 AG jėgą. Tokį variklį turintis BMW X5 tiek pasiekiant 100 km/h (6,5 sek.), tiek išvystant maksimalų greitį (240 km/h) lenkia tokius savo segmento automobilius kaip Range Rover Sport arba Mercedes Benz ML500. Naujasis BMW modelis vidutiniškai sunaudoja 12,5 l degalų.

Dyzelinis 3 l tūrio variklis yra net 25 kg lengvesnis už analogišką ankstesnį BMW X5 variklį, naudoja 7 proc. mažiau degalų, o išmetamųjų dujų kiekis sumažėjo 8 proc. Tačiau variklio galia išaugusi iki 231 AG.

BMW X5 3.0si modelyje montuojamas 6 cilindrų benzininis variklis, kurio efektyvumą padidina „Double VANOS” bei „VALVETRONIC” sistemos. „Double VANOS” nustato, kada variklio vožtuvai yra atviri, o „VALVETRONIC” – kiek jie atviri. Abiejų sistemų kooperacija užtikrina, kad variklis visada dirbtų efektyviausiu režimu, naudodamas tiksliai tam reikalingą kuro kiekį. Šios technologijos rezultatas – net 14 proc. sumažėjusios variklio degalų sąnaudos.

BMW X5 pasižymi nauja šešių pavarų automatine transmisija. Ši greičių dėžė ne tik mažesnė ir suteikianti daugiau erdvės salone, bet ir turi naują iki 50 proc. greitesnę nei anksčiau pavarų persijungimo sistemą.

Visais ratais varomame automobilyje sumontuota xDrive sistema leidžia optimaliai paskirstyti variklio galią abejoms automobilio ašims. Prie šios prisijungė dvi naujos, iki šiol BMW visureigiuose nesiūlytos technologijos – „Adaptive Drive” ir „Active Steering”. Pirmoji sistema, elektroniškai reguliuodama amortizatorių darbą ir išlygindama išcentrinės jėgos veikiamo automobilio pasvirimą, komforto jausmą garantuoja net ir staigių posūkių metu. „Active Steering” sistema padeda vairuotojui stabilizuoti automobilį ekstremaliose situacijose bei užtikrina malonų vairavimą.

BMW X5, pirmajame iš SAV segmento automobilių, elektroninis monitorius gali būti sumontuotas priešais vairuotoją ant priekinio stiklo. Tokiu būdu vairuotojas vienu metu gali stebėti kelią ir nenuleisdamas akių matyti važiavimo greitį, navigaciją ir kt. informaciją. SAV segmento automobiliams naujiena bus ir „Run-flat” technologija, padangos pradūrimo atveju leidžianti tęsti kelionę 80 km/h greičiu ir nuvažiuoti net 150 km.

Siekiant padidinti važiavimo saugumą ir komfortą, BMW X5 komplektuojamas su 4 papildomomis funkcijomis: avarinio stabdymo efektyvus užtikrinimas, stabdžių kaladėlių nusausinimas, esant šlapiai kelio dangai, tolygaus starto pagalba mechaninės transmisijos automobiliams ir automatinis stabdymo pastiprinimas, esant nudilusioms stabdžių kaladėlėms.

Naujojo BMW X5 kaina bus paskelbta prieš jo pasirodymą pasaulinėje rinkoje. Anot R.Kirklio, iki šiol pasaulyje parduota beveik 600 tūkst. BMW X5 automobilių, o naujojo modelio technologinis pranašumas leidžia tikėtis dar didesnio populiarumo.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.