Maršrutiniame autobuse – lyg rėksnių varžytuvėse

Jei nesate rėksnys ir naudojatės viešuoju miesto transportu, kartais jums gali tekti paėjėti daugiau nei jūs to norėtumėte – vairuotojas stoja ne visose stotelėse. Egzistuojant tokią problemą pripažįsta ir vežėjus kontroliuojančios institucijos.

Nors daugelyje maršrutinių miesto autobusų šalia vairuotojų kabo užrašas raudonomis raidėmis, kad stojama tik sustojimo aikštelėse, ten, anot kai kurių keleivių, reikėtų dar prirašyti – „tik tose, kur pageidauja vairuotojas”.

Kai kurių maršrutų keleiviai pastebi, kad pastaruoju metu autobusai vėluoja arba išvis neatvažiuoja. Tačiau ir sulaukus autobuso, nereikėtų džiūgauti. Gali taip nutikti, kad reikiamoje stotelėje autobusas tiesiog nesustos.

Norintiems tiesiog tenka šaukti, kad pro stotelę pralėkęs vairuotojas juos išleistų. Kartais skirtingais balsais taip rėkia ne vienas autobuso keleivis.

Pasak panašią situaciją „Vakarų ekspresui” papasakojusios ponios Irenos, kartą ji matė, jog vairuotojas nesustodamas pravažiavo net porą stotelių. Į pasipiktinusių keleivių riksmus jis nekreipė dėmesio, tad kai kuriems jų teko grįžti pėsčiomis gerą kelio atkarpą.

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) direktorius Gintaras Neniškis pripažino tokių skundų sulaukiantis ir ne vieno.

Pasak direktoriaus, dėl remonto darbų centrinėje miesto dalyje pasikeitus kai kuriems maršrutams neišvengiama autobusų vėlavimo. Tad, matyt, norėdami sutaupyti laiko kai kuriose stotelėse vairuotojai nestoja.

„O ką daryti? Visas miestas perkastas, o vairuotojams reikia laikytis grafiko”, – vežėjus teisino G. Neniškis, keleivių prašęs būti pakantesniems.

Direktorius patarė, kad norintieji išlipti keleiviai jau iš anksto turėtų atsistoti prie durų.

Papildomų rūpesčių kelia ir autobusų avarijos. Praėjusią savaitę į gatves neišvažiavo net 10 autobusų, kuriems prireikė remonto. Penki iš jų nebegalėjo tęsti maršruto, nes teko remontuoti po avarijų.

Minėtas atvejis, kai vairuotojas net prašomas keleivių nestojo, anot G. Neniškio, yra išskirtinis. Direktorius spėjo, kad tai galėjo įvykti dėl psichologinių vairuotojo problemų.

KKT sudėtinga rasti vairuotojų, nes sunkus darbas yra menkai apmokamas, tad daugelis šios srities profesionalų mieliau renkasi darbą užsienyje.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.