Kontrolieriai susirūpino moterų orumu

Šmaikštus lankstinukas lygių galimybių kontrolieriams suteikė progą parodyti, kad jie dirba.

Kontrolieriai tiria, ar „Pramogų banko” sprendimas vilioti klientus originaliu būdu žeidžia moterų orumą ir jas diskriminuoja.

Nevengė humoro

Šmaikščios skrajutės dalijamos sostinėje.

„Pagrindinė jų paskirtis, – suteikiant įėjimo į klubą nuolaidą, pritraukti į „Pramogų banką” lankytojų”, – sakė „Nesės” įmonių grupės Rinkodaros skyriaus vadovas Rolandas Bražinskas.

Siekdami, kad dalijamos skrajutės būtų patrauklesnės ir įdomesnės, autoriai nevengė šmaikštumo ir humoro.

Lankstinuke skelbiama 10 populiariausių Lietuvoje merginų vardų. Šalia jų palikta vieta įrašyti telefono numerį.

Kitoje skrajutės pusėje yra pateiktas mini anglų-lietuvių kalbų žodynėlis, kuriame pateiktos dažniausiai pasilinksminimuose vartojamos frazės: „koks tavo vardas”, „aš tave myliu”, „eime pašokti” ir panašiai.

„Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, matyt, neturi ką veikti, todėl ir susidomėjo šia reklamine akcija”, – komentavo R.Bražinskas.

Kenkia įvaizdžiui

„Pramogų bankui” atsiųstame rašte klausiama, kodėl lankstinukas skirtas tik vyrams, ar nemanoma, kad tokia skrajutė žemina moteris.

R.Bražinsko teigimu, svarstoma galimybė platinti lankstinukus ir su dažniausiai šalyje pasitaikančiais vyrų vardais bei kitomis populiariausiomis bendravimo frazėmis.

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos patarėjas viešiesiems ryšiams Valdas Dambrava sakė, kad jei tokie lankstinukai būtų pradėti platinti, diskriminacijos dėl lyties lyg ir nebebūtų galima įžvelgti.

Tarnybos „Pramogų bankui” atsiųstame paklausime taip pat prašoma pareikšti nuomonę, ar užsieniečiai iš šių lankstinukų gali susidaryti įspūdį, jog Lietuva – lengvai prieinamų moterų kraštas.

„Tokia reklaminė priemonė nėra Lietuvą reprezentuojantis leidinys, tad jos poveikio mūsų šalies įvaizdžiui nereikia sureikšminti. Be to, tenka pastebėti, jog mūsų šalyje yra nemažai tokių reklamos pavyzdžių, kuriuose lietuvaitės merginos, moterys vaizduojamos kur kas drastiškiau”, – sakė R.Bražinskas.

Tirs mėnesį

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybą vakar gavo „Pramogų banko” atsakymą į paklausimą.

V.Dambravos teigimu, šiuo metu svarstoma galimybė kreiptis į Lietuvos reklamos biuro suformuotą Arbitražo komisiją, kad ši pareikštų savo nuomonę.

„Tyrimas truks mažiausiai mėnesį. Jam pasibaigus, bus pripažinta, kad tokia reklama arba yra tinkama, arba pažeidžia įstatymus. Jei tyrimo rezultatas bus antrasis variantas, „Pramogų bankas” gali sulaukti rekomendacijos skrajučių nebeplatinti, gauti įspėjimą arba baudą”, – aiškino V.Dambrava.

Tačiau pridūrė, kad lygių galimybių kontrolieriai baudas skiria itin retai.

„Labai tikiuosi, kad ši skrajutė taip išgarsės, kad taps kolekcionierių objektu”, – situaciją ironizavo R.Bražinskas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Lietuvoje su žyma , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.