„Iki” tinklo parduotuvėse nebeliko daugumos „Žemaitijos pieno” produktų

Antro pagal dydį Lietuvos mažmeninės prekybos tinklo „Iki” parduotuvėse nebeliko daugumos pieno perdirbimo įmonės „Žemaitijos pienas” produktų.

„Žemaitijos pieno” atstovai sako, jog bendrovė buvo „išmesta” iš tinklo, kai paprašė 73 parduotuves turinčios bendrovės peržiūrėti bendradarbiavimo sąlygas, o „Iki” teigia, kad atsižvelgė į tai, ką renkasi pirkėjas, penktadienį rašo dienraštis „Verslo žinios”.

Prekybos tinklą „Iki” valdančios bendrovės „Palink” generalinis direktorius Aidas Mackevičius sakė, kad liepą buvo peržiūrėtas pieno produktų asortimentas ir atsisakyta visų „Žemaitijos pieno” prekių, išskyrus sūrius.

„Panašūs pokyčiai kartkartėmis vyksta, tiesiog analizavome, ką pirkėjai perka labiausiai. „Žemaitijos pieno” produkcija šiuo metu nėra tokia konkurencinga kaip kitų tiekėjų ir pirkėjai mieliau renkasi kitų gamintojų produktų. Todėl atsivedėme naujų tiekėjų, o „Žemaitijos pieno” asortimentą sumažinome”, – sakė „Palink” vadovas.

Šie pokyčiai, anot jo, padiktuoti rinkos ir pirkėjų poreikių.

Tuo tarpu „Žemaitijos pieno” generalinio direktoriaus pavaduotojas pardavimams Lietuvoje Algirdas Bladžinauskas sakė, kad bendrovė „Iki” nemalonę užsitraukė ir jos produkcijos buvo atsisakyta gamintojui inicijavus derybas ir paprašius tinklą sumažinti didžiules komercines nuolaidas, kurių reikalaudavo iš jo „Iki.

„Prašėme mažinti nuolaidas, nes jos peržengia mūsų galimybių ribas”, – sakė pieno perdirbimo įmonės atstovas. Pasak jo, bendrovė nebetiekia produkcijos „Iki” tinklui nuo birželio.

Anksčiau „Žemaitijos pieno” mėnesio pardavimai „Iki” tinkle siekdavo apie 1,5 mln. litų, o dabar teliko vos 0,3 mln. litų. Šiuo metu gamintojas ieško kitų pardavimo kanalų bei tebesidera su „Iki”.

„Tačiau jie jau kelia logistikos mokestį, žodžiu, dar blogina sąlygas”, – sakė A. Bladžinauskas.

Pareiškimai, neva „Žemaitijos pieno” produkcija nekonkurencinga, anot jo, absoliuti neteisybė.

„Kai kurie mūsų produktai geriausiai perkami Lietuvoje, jei jie būtų nekonkurencingi, nebūtų tokių pardavimų. Pirkėjai ieško mūsų produkcijos, skambina, teiraujasi”, – piktinos vienas iš „Žemaitijos pieno” vadovų.

Prekybos tinklų „VP Market” ir „Rimi” atstovai neatskleidžia, ar” Žemaitijos pieno” produkcija populiari jų tinkluose.
„Būtų neetiška komentuoti, kaip mūsų tinkle sekasi vienam ar kitam tiekėjui”, – sakė „Rimi Lietuva” atstovė ryšiams su visuomene Raminta Stanaitytė-Česnulienė.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.