„Mercedes-Benz” pristatė kelioninius modelius

„Mercedes-Benz” praplėtė R klasės modelių gamą. Gamintojas pristatė dvi naujienas, salonuose pasirodysiančias šių metų rudenį: R 280 CDI 4MATIC ir R 63 AMG 4MATIC. Naujieji SUV modeliai pristatomi kaip skirti ilgoms kelionėms.

Šešios vietos keleiviams

Vokiečių gamintojas naujųjų kelioninių modelių komfortui, saugumui ir prabangai skyrė ypatingą dėmesį Kaip rašoma worldcarfans.com, modelio dizainas – rafinuotas. Prabangią išvaizdą užtikrina santūrios detalės iš medžio ir odos. Salonas – 2385 litrų tūrio. Modelyje įtaisytos 6 vietos keleiviams, kurių dvi išsiima, padidindamos bagažinės erdvę.

Kelioniniai „Mercedes-Benz” SUV bus gaminami su penkių variklių gama. Agregatų išvystoma galia svyruos nuo 140 KW/190 AG iki 375 KW/510 AG.

Automobilis varomas keturiais ratais.

Kelioniniai SUV bus gaminamas dviejų kėbulo modifikacijų su skirtingomis ratų bazėmis: 2980 milimetrų arba 3215 milimetrų pločio ir 4922 milimetrų arba 5157 milimetrų ilgio.

Ypatingas dėmesys saugumui

Modeliai tradiciškai aprūpinti sistemomis, padidinančiomis vairavimo komfortą ir saugumą: žmones saugo priekinės, šoninės ir galinės oro pagalvės. Sėdynės sukurtos taip, kad avarijos metu būtų kuo mažesnė kaklo traumas tikimybė.

Automobilio saugumą padidina ir naujos kartos, blyksinčios, stabdymo lempos. Spustelėjus stabdžių pedalą mirksinčios lempos 0,2 sekundės greičiau atkreipia iš paskos važiuojančio vairuotojo dėmesį, nei įprastos. Tai reiškia, kad važiuojant 100 km/val. greičiu iš paskos važiuojančio automobilio stabdymo kelias sutrumpėja 5,5 metro.

Stabilumą tiek gerame kelyje, tiek bekelėje padeda išlaikyti elektroninė 4ETS sistema.

Kaip standartinė įranga į modelius bus montuojamos odinės sportinės, šildomos sėdynės, mėlyna spalva tonuoti langai, 265/45 R 20 ratlankiai ir AMG sportinė važiuoklė.

Automobiliuose įtaisytos priekinių sėdynių vėdinimo sistemos, galinio vaizdo kamera, palengvinanti važiavimą atbulomis ir kitos, televizoriai prietaisų skydelėje ir sėdynių atlošuose, moderni garso sistema.

R 280 CDI 4MATIC – 100 km/val. greitis per 9,8 sekundės.

R 280 CDI 4MATIC modifikacijas gamintojas pardavinės su dyzeliniais, šešių cilindrų, trečios kartos tiesioginio kuro įpurškimo sistemomis, agregatais. Jėgainės išvysto nuo 165 KW/224 AG iki 140 KW/190 AG.

Su šiais agregatais modelis pasiekia 210 km/val. maksimalų greitį, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,8 sekundės. 100 kilometrų automobilis vidutiniškai sunaudoja 9,3 litro degalų. Bako talpos užtenka nuvažiuoti 850 kilometrus.

R 63 AMG 4MATIC – 6,3 litro darbinio tūrio širdis

Galingiausia naujų modelių gamos modifikacija – R 63 AMG 4MATIC. Po šio modelio dangčiu plaka 6,3 litro darbinio tūrio, aštuonių cilindrų, 375 KW/510 AG širdis. Modernaus agregato dėka automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 5 sekundes. Maksimalus modelio greitis tradiciškai apribotas elektronika iki 250 km/val.

Tiek modeliuose silpnesniais, tiek su galingesniais varikliais, montuojama septynių laipsnių 7G-TRONIC greičių dėžė.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.