„Henkel” pardavimai antrą ketvirtį siekė 3230 mln. EUR

„Henkel” kompanijos 2006 finansinių metų prognozės pildosi: antrąjį 2006 metų ketvirtį kompanijos pardavimai išaugo 7,3 % ir pasiekė 3 230 mln. eurų, pagrindinis verslas augo 6,1 proc., veikos pelnas (EBIT) padidėjo 21,2 % ir pasiekė 359 mln. eurų. Šį ketvirtį gauta 23,4 % daugiau grynųjų pajamų, kurios pasiekė 248 mln. eurų.

„Metų pradžia buvo gera, sėkmė mus lydėjo ir antrą ketvirtį: visi mūsų veiklos sektoriai prisi-dėjo prie itin džiuginančio pagrindinio mūsų verslo augimo tempo”, – pažymi „Henkel KGaA” administracijos valdybos pirmininkas Ulrich Lehner. „Šiais – mūsų inovacijų – metais įgyvendinamos programos jau su kaupu atsipirko – rinkai pateikta daug naujų ją keičiančių produktų. Pokyčiai mūsų augimo regionuose ir šį ketvirtį buvo labai teigiami. Todėl esu įsitikinęs, kad pasieksime visiems 2006 finansiniams metams sau išsikeltų tikslų”.

„Henkel” pranešė, kad 2006 m. antrą ketvirtį jos pardavimai pasiekė 3 230 mln. eurų, t. y. parduota 7,3 % daugiau. Pagrindinio verslo augimas, t. y. augimas, pakoreguotas, atsižvelgiant į valiutos keitimo kursą ir įsigytą (parduotą) turtą, sudarė 6,1 %. Prie to prisidėjo visi kompanijos veiklos sektoriai, o vartotojams ir profesionalams skirtų klijų sektoriaus ir „Henkel Technologies” rezultatai buvo didesni už vidutinius.

Veiklos pelnas (EBIT), sudaręs 359 mln. eurų, buvo 21,2 % didesnis už atitinkamo laikotarpio pelną pernai. Pardavus „Henkel Technologies” izoliuojamojo stiklo hermetiko ir cheminių gumos ir metalo rišiklių verslą gauta 41 mln. eurų papildomų pajamų. Ši suma bus iš naujo investuota į rinką, grįžtamasis procesas prasidėjo jau antrąjį ketvirtį.

Pardavimų pelningumas (EBIT), sudaręs 11,1 %, buvo 1,3 % didesnis negu atitinkamu laikotarpiu pernai. Pajamos iš įmonių, kurių akcininkė yra „Henkel”, ir toliau sudaro 21 mln. eurų, 48 mln. eurų grynosios palūkanų išlaidos taip pat buvo panašios kaip atitinkamą ketvirtį 2005 m. (46 mln. eurų).

Mokesčių norma sumažėjo nuo 25,8 % iki 25,3 %. Ketvirčio grynosios pajamos, atskaičius smulkiųjų akcininkų dalį, sudarė 243 mln. eurų, t. y. 23,8 % daugiau negu atitinkamu laikotarpiu pernai. Pajamos vienai privilegijuotajai akcijai padidėjo 23,7 % ir sudarė 1,70 euro.

Veiklos sektorių rodikliai

Skalbikių ir buitinės chemijos veiklos sektoriaus, kurio pagrindinio verslo augimas buvo lygus 5,4 %, pardavimai sudarė 1 026 mln. eurų, t. y. 1,5 % daugiau negu atitinkamą ketvirtį pernai. Veiklos pelnas išaugo 5,9 % ir sudarė 108 mln. eurų. Be vilčių teikiančių pokyčių Rytų Europoje ir Vidurio Rytuose, ypač džiugina Vakarų Europoje pasiekti pardavimai. Dideliam skalbikių segmento augimui daug įtakos turėjo ankstesnį ketvirtį rinkai pristatytų produktų pardavimai.

Kosmetikos produktų (tualeto reikmenų) veiklos sektoriaus pardavimai buvo 9 % didesni negu atitinkamą ketvirtį pernai ir sudarė 746 mln. eurų. Pagrindinio verslo augimas buvo ly-gus 3,6 %. Veiklos pelnas padidėjo 12,3 % ir sudarė 95 mln. eurų. Ypač teigiami pokyčiai buvo Rytų Europos, Šiaurės Afrikos ir Lotynų Amerikos regionuose.

Vartotojams ir profesionalams skirtų klijų veiklos sektoriaus pardavimai padidėjo 16,6 % ir pasiekė 498 mln. eurų. Šį teigiamą pokytį taip pat lėmė didelis pagrindinio verslo augimas, sudaręs 8,3 %, teigiama valiutų kursų pokyčio įtaka ir sėkmingai praėjusiais metais integruotas įsigytas turtas. Veiklos pelnas padidėjo 8,8 % ir sudarė 50 mln. eurų.

„Henkel Technologies” veiklos sektoriaus pardavimai padidėjo 8,8 % ir sudarė 899 mln. eurų, tam daugiausia įtakos turėjo didelis pagrindinio verslo augimas, sudaręs 8,1 %. Veiklos pelnas, kurį padidino 41 mln. eurų pajamos iš parduoto verslo, padidėjo 50,0 % ir sudarė 137 mln. eurų.

Regioniniai veiklos rodikliai

Europos, Afrikos, Vidurio Rytų regione pardavimai išaugo 7,8 % ir pasiekė 2 025 mln. eurų, prie to prisidėjo visi veiklos sektoriai. Rytų Europoje pasiektas dviženklis augimas, daugiau parduota ir Vakarų Europoje bei Vokietijoje. Šiaurės Amerikos regione pardavimai išaugo 4,2 % ir pasiekė 700 mln. eurų. Kosmetikos produktų (tualeto reikmenų) ir „Henkel Technologies” veiklos sektoriai augo dviženkliais skaičiais. Skalbikių ir buitinės chemijos sektoriaus pardavimams įtakos turėjo tai, kad nebegauta pajamų iš neseniai parduoto maisto produktų verslo. Lotynų Amerikoje visuose veiklos sektoriuose – ir kosmetikos produktų (tualeto reikmenų), ir vartotojams ir profesionalams skirtų klijų, ir „Henkel Technologies” – užregistruotas dviženklis pardavimų augimas. Iš viso pardavimai išaugo 14,5 % ir pasiekė 169 mln. eurų. Palyginti su atitinkamu praėjusių metų ketvirčiu, pardavimai Azijos ir Ramiojo vandenyno regione buvo 10 % didesni ir sudarė 275 mln. eurų. Augimą daugiausia lėmė vartotojams ir profesionalams skirtų klijų ir „Henkel Technologies” veiklos sektorių augimas.

Didžiausios bendrovės, kurių akcininkė yra „Henkel”

„Ecolab Inc.” (St. Paul, Minesota, JAV), kurios 28,9 % akcijų priklauso „Henkel”, pranešė, kad 2006 m. antrą ketvirtį jos pardavimai pasiekė 1,226 mln. JAV dolerių, t. y. palyginti su praėjusiais metais, padidėjo 5,8 %. Grynosios pajamos šį ketvirtį išaugo 14,5 % ir pasiekė 93,2 mln. JAV dolerių. 2006 m. birželio 30 d. „Henkel” dalies rinkos vertė buvo apie 2,3 mlrd. eurų.

Perspektyvos

„Henkel” patvirtina 2006 m. pardavimų bei pelno prognozes ir ketina toliau augti sparčiau negu jos rinkos.

„Henkel” tikisi pasiekti 3–4 % pagrindinio verslo pardavimų augimo (pakoreguoto atsižvelgiant į valiutų kurso pokyčius ir įsigytą (parduotą) turtą). „Henkel” tikisi, kad veiklos pelnas (pajamos prieš palūkanas ir mokesčius (EBIT)), pakoreguotas atsižvelgiant į valiutų kurso pokyčius augs apie 10 %. „Henkel” taip pat tikisi, kad pajamos vienai privilegijuotajai akcijai (EPS) padidės apie 10 %.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.