AOL atveria duris vaizdo įrašų paieškai

„American On Line” korporacija žada visiems įrodyti, jog pasimokė iš praeities klaidų, atėmusių iš korporacijos internetinių paslaugų lyderio poziciją. Vienas pirmųjų šių žingsnių – nauja internetinių vaizdo įrašų paslauga.

Nuo šio penktadienio vartotojai galės naudotis naujuoju „AOL Video” (http://www.aolvideo.com/) portalu, kuriame galės lengvai keistis savo vaizdo įrašais, rasti ir atsisiųsti norimas TV laidas ar filmus. Kompanijos atstovai žada, kad vartotojai galės išsirinkti norimą įrašą iš 45 vaizdo pagal užsakymą kanalų ir žiūrėti įrašus beveik bet kokiu įrenginiu. Kiek vėliau numatoma pradėti teikti ir vaizdo įrašų prenumeratos bei nuomos paslaugas.

Minėtuose kanaluose bus pateikiamas licencijuotos MTV, „Nickelodeon”, „Comedy Central”, „A&E Television Networks” ir „Warner Bros” kompanijų laidos. Naujasis portalas pradės darbą kritiniu momentu „Time Warner Inc.” korporacijos interneto padaliniui. Trečiadienį planuojama spaudos konferencija, kurios metu AOL supažindins su naujos strategijos planais. Manoma, kad AOL gali pradėti nemokamai dalyti elektroninio pašto bei interneto paslaugas, siekdama padidinti internetinės reklamos pardavimus.

Ekspertų nuomone, naujos AOL paslaugos laukia labai arši konkurencija. „Jupiter Research” analitiko Josepho Laszlo teigimu, „AOL Video” jau praleido galimybę būti pastebėta jaunos vyrų auditorijos, laikomos didžiausia tokių paslaugų vartotoja. Tačiau AOL nenuleidžia rankų. Kompanijos atstovai daug vilčių deda į vis augantį TV laidų populiarumą ne tik tarp jaunų vaikinų, bet ir tarp visų kitų žiūrovų. Pasak AOL viceprezidento, šiuo metu internetinių vaizdo įrašų paslaugų rinka pereina iš pažintinio etapo į masinio naudojimo.

Naujasis vaizdo įrašų paslaugų portalas yra labai svarbus kompanijai, iš esmės keičiančiai savo verslo modelį. Anksčiau tapatinta su interneto ryšio paslaugomis, AOL dabar nori tapti kompanija, besiverčiančia internetinės reklamos verslu. Neturėdama tekstinės paieškos paslaugų, AOL nusprendė investuoti į vaizdo įrašų paiešką. Per trejus metus AOL įsigijo keletą vaizdo paieškų sistemas sukūrusių kompanijų.

Tiesa, kol kas dauguma internautų, ieškančių vaizdo įrašų internete, naudojasi „YouTube.com” (31,2 proc,) ir „MySpace.com (17,61 proc.) portalų paslaugomis. Senąja „AOL Video” paslaugų svetaine naudojosi mažiau nei 3 proc. internautų.

Rinkos analitikų nuomone, naujoji paslaugų svetainė šią padėtį gali stipriai pakeisti. Iš išskirtinių būsimojo portalo savybių kai kurie analitikai išskiria galimybę rasti norimą vaizdo įrašą net ir tuo atveju, jei žiūrovas būtų nukreipiamas ne į AOL puslapį. AOL taip pat planuoja kitoms kompanijoms leisti naudoti AOL vaizdo įrašų paieškos sistemą savo internetiniuose puslapiuose, t.y. panašiai kaip „Google” pateikia tekstinės paieškos paslaugas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Informacinės technologijos su žyma , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.