Eilės servisuose nieko nestebina

Į servisus besikreipiančių sugedusių automobilių savininkų eilės – įprastas dalykas. Šią karštą vasarą automobiliuose dažniau reikia remontuoti ventiliatorius ir kondicionierius. Daug keliaujama, taip pat ir nelygiais keliais, tad dažni ir važiuoklės gedimai. Kaip teigia autoservisų meistrai, dalis vasaros gedimų – tai išlindusios žiemos bėdos.

Sezoniškumas

Individualios įmonės „Leksema” savininkas Dainius Melėnas nepastebėjo, kad vasarą jo servisą būtų užplūdę daugiau klientų. „Pas mus eilės yra visada. Žinoma, paprastesnis gedimas arba jei tai mūsų aptarnaujama įmonė, tuomet mašina yra sutvarkoma greičiau”, – sakė savininkas.

Pasak D.Melėno, serviso darbe jaučiamas sezoniškumas. Vasarą žmonės skuba atostogauti, daug važinėja, todėl nereti aušinimo sistemos, važiuoklės gedimai – dažnai lūžta pusašių šarnyrai, trauklės. Neretai ir dėl to, kad dažnai įsigyjamos jau nenaujos mašinos. „Rekomenduojame vasarą atvažinėjus, atvykti į servisą ir pasitikrinti automobilio būklę”, – akcentavo serviso vadovas.

Rudenį dažniau tenka reguliuoti žibintus. „Atėjus žiemai, dažniausias gedimas – salono šildymo įtaisai. Taip pat pusė kondicionierių būna išėję iš rikiuotės”, – sakė D.Melėnas.

Servisai specializuojasi

„Leksemos” servisas orientuojasi į važiuoklės, greičių dėžės ir stabdžių sistemos remontą, tačiau, kaip minėjo vadovas, netvarko automobilių elektrinės dalies, ventiliatorių ir kondicionierių, įpurškimo sistemų gedimų.

„Norint šalinti visus gedimus, reikia specialios ir brangios įrangos. Ją sau gali leisti nebent dideli centrai. Todėl servisai specializuojasi tik tam tikrose gedimų srityse”, – aiškino D.Melėnas.

Kaip suskaičiavo D.Melėnas, į „Leksemos” servisą per dieną užsuka 10-15 klientų. Čia, kaip ir daugelyje autoservisų, reikia užsiregistruoti į eilę. Meistrai mašiną sutvarko per kelias dienas.

Eilės ir „Panevėžio Vistoje”

Eilės norinčiųjų, kad būtų sutaisyti jų ratuoti žirgai, taip pat rikiuojasi ir į specializuotus servisus, tokius kaip UAB „Panevėžio Vista”, kur dažniausiai remontuojami „Ford” ir „Mazda” markių automobiliai.

Pasak serviso vadovo Dariaus Matulaičio, šiuo metu klientai eilėje laukia apie tris dienas, o tie, su kuriais yra pasirašytos sutartys, mašiną gali pasiimti dažniausiai jau kitą dieną. Eilės įprastos visiems servisams. „Pas mus jų beveik nebūna tik sausio ir vasario mėnesiais, po švenčių”, – sakė D.Matulaitis.

Atsisako važiuoklės ir kondicionieriai

Anot D.Matulaičio, dažniausi gedimai, kuriuos turi į servisą pristatomi automobiliai, – tai subyrėjusi važiuoklė ir neveikiantys kondicionieriai.

Klientai neretai padejuoja, jog važiuoklę pamušė nelygūs keliai. „Panevėžio Vistos” turima kompiuterinė ratų suvedimo įranga, kaip pažymėjo D.Matulaitis, leidžia važiuoklę ir ratus suremontuoti itin kokybiškai.

„Mirusius” kondicionierius dažniau tenka remontuoti vasarą. „Tačiau paprastai jie jau būna sugedę dar žiemą. Žiemos metu kondicionierių reikia įjungti bent kelis kartus, kad padirbtų 5 minutes. Tuomet didesnė tikimybė, kad pavasario jis sulauks tvarkingas”, – patarė serviso vadovas.

Elektrinės dalies burtai

D.Matulaitis akcentavo, jog vasarą automobiliuose taip pat dažnai genda ir elektrinė dalis. Tai vienas sudėtingiausių gedimų. Elektriniai mašinos mazgai yra paslėpti sunkiau prieinamose mašinos vietose.

„Žmonės perka nenaujas, „daužtas” mašinas, – sakė D.Matulaitis. – Kas žino, kur koks laidelis paspaustas. Gedimo paieška tokiu atveju primena būrimą”.

Didelę servisų darbų dalį sudaro priežiūros ir aptarnavimo paslaugos. Yra prižiūrimi automobiliai, priklausantys konkrečiai įmonei, kuriai, užuot turėjus savo autoūkį, labiau apsimoka samdyti meistrus.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.