Plačią sportinių modelių gamą turintis ispanų „Seat” sukūrė galingiausią savo automobilį. „Leon Cupra” vardu pavadinto modelio pirmtakas – lenktyninis „Leon WTCC”.
„Leon Cupra” apginkluotas 2 litrų darbinio tūrio, 240 AG varikliu. Tai didžiausias galia net tarp sportinių „Seat” agregatų gamos. Variklio ir sportinės važiuoklės dėka modelis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,4 sekundės. Nuo 80 km/val. iki 120 km/val. penkta pavara „Leon Cupra” įsibėgėja per 6,4 sekundės, o šešta – per 8,2 sekundės. Pirmąjį kilometrą modelis įveikia per 26,4 sekundės. Didžiausias „Leon Cupra” greitis – 247 km/val.
Automobilis 100 kilometrų sunaudoja 8,6 litro kuro, rašoma worldcarfans.com.
„Leon Cupra” dizainas įkūnija galią ir agresyvumą. Modelio išorė traukia akį: priekinis bamperis turi dideles oro įsiurbimo angas, kurios vėdina variklį.
Akcentą galinei „Leon Cupra” daliai suteikia neįprasta korpuso linija. Kitas – galią ženklinantis elementas – išmetimo vamzdis iš poliruoto plieno. Šalia automobilio gale esančio „Seat” logotipo puikuojasi žodis „Cupra”, išskiriantis modelį iš kitų ispanų gaminių.
Modelis apautas 18 colių ratais.
Tačiau tikroji „Leon Cupra” dvasia atsiskleidžia tik įlupus į automobilį. Svarbi interjero detalė –sportinės sėdynės. Jos sukurtos taip, kad tiktų tikroms lenktynėms. Sėdynės dera prie vairuotojo kūno, o galvą saugo atrama.
Kita interjero detalė – senų „Leon” modelių veido bruožas – juodas interjeras ir oda. Prie juodo interjero dera tos pačios spalvos šoninio vaizdo veidrodėliai.
„Leon Cupra” – lenktyninio „Leon WTCC” kelių versija. Automobilis skirtas visiems, kas dievina galią, agresyvumą ir sportišką vairavimą.