LIEBHERR įsitvirtina Lietuvoje

Bendrovėse „Dolomitas”, „Šilutės automobilių keliai”, „Malkų įlankos terminalas” ir „Vakarų krova” pluša pasaulinį pripažinimą pelniusi vokiška „Liebherr” technika: krautuvai, buldozeriai, ekskavatoriai

„Alfis” – oficialus „Liebherr” kompanijos atstovas Lietuvoje, vasaros pradžioje atšventė vienų metų sukaktį. Per šį neilgą laikotarpį įtvirtinti našios veiklos pagrindai. Pasak bendrovės „Alfis” direktoriaus pavaduotojo Edvino Zajančkausko, įsteigta visą parą veikianti serviso tarnyba, užmegzti verslo ryšiai su šalies bendrovėmis, pelnytas klientų pasitikėjimas. Daug dėmesio bendrovė „Alfis” skiria technikos aptarnavimo specialistų mokymui. „Alfis” mechanikai rengiami „Liebherr” technikos gamintojos mokymo bazėse, todėl bendrovė gali garantuoti profesionalų techninį aptarnavimą. Sandėliuose nesamų atsarginių dalių klientams pristatoma per 24 valandas. Tai ypač aktualu visą parą veiklą vykdančioms įmonėms. „Alfis” siūlo ne tik naują „Liebherr” techniką ir jos aptarnavimą, bet ir galimybę išpirkti seną techniką arba pakeisti ją nauja palankiomis sąlygomis.

Du galiūnai

Neseniai iš Vokietijos uosto į Lietuvą išplaukęs laivas bendrovės „Dolomitas” užsakymu atgabeno milžiniško pajėgumo „Liebherr PR752 Litronic” buldozerį. Jame įmontuotas 243 kW (330 AG) dyzelinis variklis. Naujas garsios vokiečių „Liebherr” kompanijos „PR752 Litronic” galiūnas talkins analogiškam savo pirmtakui, į tarnybą bendrovėje „Dolomitas” stojusiam prieš metus.

Naujos mašinos

„Dolomito” akcinė bendrovė, mininti vienuolikos metų įkūrimo sukaktį, vyrauja tvirtos technikos atnaujinimo tendencijos. Pasak generalinio direktoriaus Edmundo Jungbliuto, dėl naujų „Liebherr” kompanijos mašinų darbas tapo našesnis. Be minėtų „Liebherr PR752 Litronic” buldozerių, „Dolomite” triūsia didžiausias Baltijos šalyse ekskavatorius „Liebherr R984”, turintis 5,7 kubinio metro kaušą, bei „Liebherr L564 2plus2” frontalinis krautuvas su dyzeliniu 183 kW (249 AG) varikliu bei 4 kubinių metrų talpos kaušu.

Operatyvus aptarnavimas

Bendrovės „Dolomitas” vadovas generalinis direktorius Edmundas Jungbliutas, prieš metus įsigijęs didžiausią Baltijos šalyse „Liebherr R984 Litronic” ekskavatorių, tvirtina jau spėjęs įsitikinti sandėrio teisingumu. „Vos pradėję eksploatuoti „Liebherr R984 Litronic” ekskavatorių ir dar kaip reikiant neįsigilinę į visas technikos galimybes pajutome naujovės pranašumus”, – sako Jungbliutas. Pastarojo teigimu, kitas svarbus pasirinkimo momentas – „Liebherr” teikiamas operatyvus mašinų aptarnavimas. „Be aptarnavimo šiais laikais – nė žingsnio. Tokios sudėtingos technikos su kūju juk nesuremontuosi”, – sako „Dolomito” vadovas.

Pasitiki „Liebherr” kokybe

Bendrovės „Šilutės automobilių keliai” asfalto gamyklos teritorijoje tarp skaldos kalvų žvitriai sukinėjasi naujas „Liebherr L524Z” frontalinis krautuvas su dyzeliniu 81 kW (110 AG) varikliu bei 2 kubinių metrų talpos kaušu. Pasak įmonės vyriausiojo mechaniko Stanislovo Kavoliūno, jį įsigyti paskatinęs veiksnys sietinas su „Liebherr” kompanijos atstovų požiūriu į technikos aptarnavimą. Be frontalinio krautuvo, „Šilutės automobilių keliai” jau ne vienus metus eksploatuoja „Liebherr” ekskavatorius. Bendrovės atstovai jau įsitikino puikia „Liebherr” technikos kokybe bei „Liebherr” atstovybės mechanikų profesionalumu.

Nenuvylė

Kavoliūno teigimu, „Liebherr L524Z” frontalinis krautuvas iš tiesų pateisino viltis, puoselėtas prieš jį įsigyjant. Mašina nuo balandžio pabaigos, kai prasidėjo pagrindiniai asfalto gamybos darbai, jau išdirbo 300 valandų. Dėmesį atkreipia tylus mašinos variklio veikimas, itin paprastas jos valdymas, didelis manevringumas bei darbo tempas. „Liebherr L524” frontalinio krautuvo galimi keli (P ir Z) kinematikos variantai. P kinematika skirta dirbti padėklus kraunant su šakėmis, o Z – kaušu kraunant birias medžiagas.

Paprastas valdymas

„Liebherr” frontaliniai krautuvai turi ir konstrukcijos ypatumų, lemiančių geresnes technikos savybes. „Liebherr” hidrostatinė pavara leido konstruktoriams sutaupyti vietos ir mašiną padaryti kompaktiškesnę. Krautuvų variklis nukeltas toliau į galą, todėl nereikia pernelyg sunkių atsvarų. Mašina palengvėja, dėl to tampa paslankesnė, greitesnė, bet ir degalų sąnaudos sumažėja (iki 40 proc. lenkia varžovų techniką).

„Liebherr” krautuvais dirbama labai paprastai. Visos krovos operacijos atliekamos manipuliuojant vos trimis valdymo prietaisais – vairu, joisticku (???) ir akceleratoriaus pedalu. Beje, jį atleidus mašina sustoja. Tai taip pat svarbu – nedyla stabdžių sistema. Įmonėje „Šilutės automobilių keliai” „Liebherr L524Z” frontalinis krautuvas patikėtas vienam operatoriui. Tačiau Kavoliūnas nenuogąstauja, kad šiam susirgus mašina stovės be darbo. „Ją valdyti taip paprasta, kad nebus sunku rasti, kas pakeistų sergantįjį”, – sako vyr. mechanikas.

Keliais grybšniais

Bendrovėje „Malkų įlankos terminalas” laivus krauna „Liebherr A954B” uosto kranas. Krantinėje jam talkina du „Liebherr A924B” industriniai krautuvai. Prie jų strėlių pritvirtintomis žnyplėmis rąstai iš miškovežių ir vagonų kraunami į 8-9 metrų aukščio stirtas. Iš jų mediena perkraunama į laivus. Pilna rąstų miškovežio priekaba iškraunama keliais žnyplių grybšniais. Išsikrauti pačiam miškovežiui su autonomine krovimo sistema užtruktų iki valandos. „Liebherr” industriniai krautuvai, siekiant užtikrinti optimalų operatoriaus matomumą darbo metu, komplektuojami ir su hidrauliniu būdu pakeliama kabina. Daugiatonis galiūnas – neįtikimai tikslus. „Liebherr” industriniam krautuvui sugriebti nuriedėjusį ploną rąstelį ir įkišti jį atgal į stirtą – vieni niekai. Technikos pristatymo metu „Liebherr” pademonstravo triuką: masyviomis rąstams krauti skirtomis žnyplėmis užkimšo šampano butelius.

Įspūdingas galingumas

Pasaulinio garso „Liebherr” kompanijos gaminių asortimentas – išties didelis. „Liebherr” gamina techniką kalnakasybai, statybos ir žemės darbams, bokštinius kranus, laivų, lėktuvų ir traukinių klimato kontrolės bei vėdinimo įrangą, net buitinius šaldytuvus. 1949 metais įkurta „Liebherr” kompanija šiuo metu vienija daugiau kaip 90 įmonių visuose pasaulio žemynuose. „Liebherr” kompanijoje triūsia per 21 tūkst. darbuotojų. „Liebherr” kasybos technika, pasižyminti įspūdingu galingumu, triūsia įvairiuose žemės rutulio kampeliuose. Kasybai pagaminta ir milžiniško dydžio mašinų, veikiančių nepaprastai sunkiomis sąlygomis ir pakeliančių neįtikimai daug grunto.

Gausu įrangos

Nepaisant dydžio ir paskirties, „Liebherr” techniką vienija palyginti nedidelės eksploatavimo kainos ir puikios kokybės patvarūs agregatai. Atstovas šalyje – „Liebherr” techniką parduodanti ir aptarnaujanti bendrovė „Alfis” – papildo visapusiškai naudingos technikos arsenalą ir siūlo kitų įmonių įrangos: „Seppi M” (miško organinės terpės smulkintuvai ir lygintuvai), „Pfreundt” (mobilūs svėrimo įrenginiai), „Globram” (įranga pastatams griauti) ir „Holms” (kelių valymo įranga).

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Statyba su žyma , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.