Trūksta ne prekių, o rankų?

Per ilgesnį nei įprastai savaitgalį pirkėjai iš pajūrio parduotuvių lentynų šluote šlavė visas iškyloms reikalingas prekes – nuo ledų ir alkoholio iki sporto įrangos ir kremų nuo saulės.

Pavyzdžiui, kepsnių ir šašlykų pardavimai išaugo net 10 kartų. Didžiausią alaus rinkos dalį užimanti įmonė „Švyturys – Utenos alus” sumušė visus pardavimų rekordus – per pastarąją liepos savaitę tautiečiai išgėrė 4 mln. litrų šios bendrovės alaus. Vien pajūryje – daugiau nei milijoną litrų.

Prekybininkų tvirtinimu, prekių tikrai nepritrūko – paprasčiausiai nebuvo spėjama jas krauti į lentynas ir šaldytuvus.

Planavo iš anksto

Pasak bendrovės „VP Market” atstovės ryšiams su visuomene Viktorijos Jakubauskaitės, kiekvieną praėjusio savaitgalio dieną sezoninių prekių prekybos centruose buvo parduota kelis kartus daugiau nei įprastai.

„Iškyloms reikalingų prekių – alaus, gaiviųjų gėrimų, stipriojo alkoholio, anglių, degiojo skysčio, šašlykų, kepsnių ir kitų – buvome užsisakę žymiai daugiau. Tačiau pirkėjams perkant itin gausiai, darbuotojai paprasčiausiai nespėdavo prekių krauti į lentynas, šaldytuvus. Todėl ypač dienos pabaigoje galėjo susidaryti įspūdis, kad kai kurių prekių trūksta”, – sakė V. Jakubauskaitė.

Anot prekybos sistemos „Iki” Komunikacijos direktoriaus Roberto Šuliausko, parduotuvėse Palangoje, Klaipėdoje ir Šventojoje buvo užfiksuotos rekordinės pardavimų apimtys.

„Lyginant su prieš tai buvusia savaite, pardavimai išaugo dvigubai. Populiariausios prekės – gaivieji gėrimai, alus, stiprusis alkoholis. Jų pajūryje parduota triskart daugiau nei įprastai, ledų pardavimai išaugo penkiskart. O kepsnių, šašlykų parduota net iki 10 kartų daugiau”, – teigė R. Šuliauskas.

Jis, kaip ir V. Jakubauskaitė, tvirtino, kad bendrovė bei tiekėjai planavo, jog pardavimai praėjusį savaitgalį smarkiai išaugs, tad prekės esą buvo tiekiamos sklandžiai.

Rekordiniai pardavimai

„Šiemetiniai karščiai, sutapę ir su Pasaulio futbolo čempionatu, sumušė visus alaus pardavimų didėjimo rekordus. Per pastarąją liepos savaitę pardavėme 4 milijonus litrų mūsų verdamo alaus. Tai net 44 procentais daugiau nei per tą pačią savaitę pernai”, – sakė UAB „Švyturys – Utenos alus” atstovas ryšiams su visuomene Dainius Smailys.

Anot jo, pagal pardavimų apimtis tarp regionų pirmauja Klaipėda, kuriai aludariai priskiria ir visą pajūrį. Čia gyvenantys ir atostogaujantys žmonės praėjusią savaitę išgėrė per 1,2 mln. litrų „Švyturio” ir „Utenos” gamyklų alaus.

Dar įspūdingesnės bendrovės pilstomo geriamojo vandens pardavimų apimtys – praėjusią savaitę, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, jos išaugo net 129 proc. Vandens parduota per milijoną litrų.

„Jau pavasario pabaigoje prognozavome tokią karštą vasarą, tad produkcijos sandėliuose turime sukaupę pakankamai. Pagrindinė užduotis – ją nugabenti vartotojams. Tad tokia pirkimo karštligė vertė mūsų sandėlių ir gamybos darbuotojus dirbti be poilsio dienų, kad suspėtumėm laiku išvežti produkciją. Nuolat sekame situaciją rinkoje, sudarome papildomas sutartis su laikinais vežėjais, kad į parduotuves išgabentumėm papildomus produkcijos kiekius. Deja, kai kur ir parduotuvių sandėliai nepritaikyti didesniems produkcijos kiekiams. Todėl jose alaus ir trūko”, – sakė D. Smailys.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.