Mieste gali nelikti vežėjų

Melnragėje bei Giruliuose esančios automobilių stovėjimo aikštelės nuo šiol bus mokamos. Tokį sprendimą priėmė miesto taryba.

Padaugės vietų

Miesto tarybos sprendimu mokamos bus keturios 2-ojoje Melnragėje bei Giruliuose esančios automobilių stovėjimo aikštelės. Mokestis už automobilio stovėjimą iki 2 valandų sieks 1 litą. Palikusieji savo transporto priemonę 2 – 4 valandas mokės 2 litus, 4 – 6 valandas – 3 litus, o daugiau nei 6 valandas – 4 litus. Mokestis bus renkamas kasmet nuo birželio 1 iki rugpjūčio 31 d.

Savivaldybės administracijos direktorės pavaduotojas Egidijus Prižgintas teigė, jog šis sprendimas – pirmas žingsnis vieningos automobilių stovėjimo sistemos link. E.Prižginto žodžiais, įvedus vieningą mokamą automobilių stovėjimo sistemą padaugės stovėjimo vietų ir klaipėdiečiai turės daugiau teigiamų emocijų.

Reikalauja leidimų

E.Prižgintas teigė, jog šią savaitę turėtų paaiškėti, ar mieste ir toliau kursuos mikroautobusai. Turi būti išspręstas teisminis ginčas tarp savivaldybės ir trijų vežėjų įmonių. Jų savininkai siekia, kad įmonėms būtų grąžinti leidimai keleivius vežti trimis maršrutais.

Šios įmonės abipusiu susitarimu, įgyvendindamos nuostatą „vienas maršrutas – vienas vežėjas”, buvo viena kitai perrašiusios turimus leidimus. Jos vadovavosi tuomet galiojusiu valdybos sprendimu, leidusiu tai daryti. Taip pageidaujantys vežėjai susijungė į vieną įmonę, važiuojančią vienu maršrutu. Savivaldybė su jais pasirašė sutartį dėl maršrutų aptarnavimo.

Pasak E.Prižginto, dabar šių įmonių savininkai teigia, kad leidimai buvo perregistruoti neteisėtai, vadovaujantis negaliojančiu valdybos sprendimu. Įmonių savininkai reikalauja jiems grąžinti leidimus anksčiau turėtiems maršrutams.

Skaudžios pasekmės

Vežėjų jungimasis į stambesnes įmones vyko nuo 2000 metų, kai buvo priimtas tai leidęs daryti valdybos sprendimas. „Jeigu teismas nustatys, kad šis valdybos sprendimas negalioja, visi perregistruoti leidimai praras savo galią. Kitaip tariant, bus grįžta į 2000 metus, kai vežėjų įmonės nebuvo susijungusios. Tai palies visas šiuo metu maršrutinių taksi versle dirbančias susijungusias įmones. Jų veikla turės būti nutraukta. Pasekmės skaudžiai atsilieps ne tik vežėjams, bet ir miesto gyventojams”, – sakė E.Prižgintas.

Teismo posėdis, kuriame bus sprendžiamas šis klausimas, numatytas liepos 7 d.

Virginija Spurytė

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.