„SEB VB lizingo” klientai yra pirmieji, kurie sąskaitas faktūras už lizingo paslaugas galės peržiūrėti ir iš karto apmokėti „SEB Vilniaus banko” paslaugų internetu sistemoje. Šią galimybę savo klientams „SEB Vilniaus banko” grupė pasiūlė bendradarbiaudama su informacijos logistikos paslaugų tiekėja „Itella”.
„Itella” siuntimui paruošia vidutiniškai 1,5 mln. vokų per mėnesį. Didžiąją dalį sudaro sąskaitų, ataskaitų, mokėjimo kvitų, finansinės ir komercinio turinio informacijos skaitmeninis spausdinimas, automatizuotas dėjimas į vokus ir pristatymas siuntimui. Dokumentų pateikimas elektroniniais kanalais ypač išpopuliarėjo per paskutinius pora metų, dabar per mėnesį pateikiama apie 140.000 elektroninių dokumentų.
„Elektroniniai dokumentai yra patogesnis, greitesnis ir pigesnis informacijos pateikimo būdas. Siekiant auginti el. dokumentų vartotojų gretas, svarbu sudaryti sąlygas patogiai jais naudotis ir užtikrinti jų saugumą. „Itellos” IT specialistų sukurta, įdiegta ir palaikoma elektroninių dokumentų pateikimo internete sistema „E-pay” išsprendžia daugumą problemų tiek verslo organizacijoms, tiek tūkstančiams jų klientų, nes siūlo integruotą ir saugų sąskaitų pateikimo ir apmokėjimo sprendimą”, – sako „Itellos” generalinis vadovas Giedrius Nomeika.
Įdiegus „Itellos” siūlomą elektroninių dokumentų pateikimo sprendimą, „SEB Vilniaus banko” paslaugų internetu sistemoje jau galima gauti ir apmokėti „SEB VB lizingo” elektronines sąskaitas faktūras. „Talpinant sąskaitas, ataskaitas banko paslaugų internetu sistemoje, paslaugų teikėjams atsiveria puiki galimybė atsisakyti sąskaitų siuntimo paštu ir efektyviau panaudoti savo lėšas, o klientams, kurie jau naudojasi elektroniniais kanalais teikiamomis banko paslaugomis, bus žymiai patogiau gauti ir apmokėti įvairių paslaugų teikėjų sąskaitas”, – privalumus vardijo SEB Vilniaus banko Elektroninės bankininkystės departamento direktorius Paulius Kriščiūnas.