Vairuotojai vis dažniau naudojasi papildomomis transporto priemonių draudimo paslaugomis

Vakaruose jau kelis dešimtmečius populiarios asistavimo paslaugos įsitvirtina ir mūsų šalyje. Pernai daugiau nei 40 proc. augo „Ergo Lietuva” teikiamo pagalbos kelyje draudimo populiarumas. Pusantro karto ūgtelėjo ir žalų, registruojamų telefonu, skaičius.

Asistavimo paslaugas, kurias sudaro žalų registravimas telefonu ir pagalbos kelyje draudimas, prieš trejus metus šalyje pirmoji pradėjo teikti UADB „Ergo Lietuva”. Šiemet šių paslaugų populiarumo augimas turėtų būti dar spartesnis, nes draudikai tobulina teikiamas paslaugas ir pristato technologines naujoves.

Telefonu užregistruotą žalą patvirtins trumpoji žinutė

Audrius Pilčicas, UADB „Ergo Lietuva” Civilinės atsakomybės, nelaimingų atsitikimų, transporto priemonių ir sveikatos draudimo departamento direktorius, sako, kad iki šiol pagrindinė kliūtis vairuotojams registruoti žalas telefonu buvo grįžtamojo ryšio trūkumas.
„Dalis vairuotojų nenorėdavo registruoti žalų telefonu, nes nesijausdavo tikri, ar žala įregistruota, ar duomenys pasiekė atsakingus asmenis ir pan. Tradiciškai, vairuotojai norėdavo bendrauti akis į akį su draudimo bendrovės atstovais. Nuo šiol, „Ergo Lietuva” klientai, užregistravę žalą telefonu, gaus patvirtinimą trumpąja žinute”, – naujoves pristato A. Pilčicas. Joje bus nurodomas užregistruoto įvykio žalos numeris, telefono numeris, kuriuo vairuotojas galės skambinti dėl informacijos, iškilus klausimams. Anot „Ergo Lietuva” atstovo, vairuotojai jausis ramiau, žinodami, kas tiesiogiai atsakingas už tolesnį žalos valdymą.
Pernai ketvirtadalis visų KASKO ir vairuotojų CA draudimo žalų „Ergo Lietuva” bendrovėje reguliuotos telefonu. 2004 m. šis rodiklis siekė 16 – 17 proc. Daugiausia registruojami vairuotojų CA draudiminiai įvykiai – 55 proc. visų telefonu registruojamų žalų, KASKO draudėjų žalos sudaro 40 proc., apie 5 proc. žalų telefonu registruoja žmonės, apsidraudę turtą.
Anot A. Pilčico, telefonu galima registruoti visas žalas, nepriklausomai nuo jų dydžio.
„Telefonu gali būti registruojamos ir didelės, dešimtis tūkstančių litų siekiančios žalos, ir smulkesni draudiminiai įvykiai. Sumos nėra ribojamos. Vairuotojui atvykti į draudimo bendrovę reikia tik išskirtiniais atvejais, kai kyla kokių nors neaiškumų dėl įvykio aplinkybių arba įvykis susijęs su transporto priemonės ar jos dalių vagyste”, – pasakoja A. Pilčicas.

Pagalbos kelyje draudimo dažniausiai prireikia po avarijos

Drausdamiesi KASKO draudimu vairuotojai gali įsigyti ir pagalbos kelyje draudimą, kurio populiarumas pernai išaugo daugiau nei 40 proc. Apsidraudus juo, draudimo bendrovė padengia išlaidas, susijusias su automobilio remontu, transportavimu, saugojimu, kelionės pratęsimu ar grįžimu atgal, nakvyne viešbutyje ar atsarginių raktelių pristatymu.
„Ergo Lietuva” pagalbos kelyje draudimo paslaugomis kasdien pasinaudoja apie 2 į nelaimę patekę vairuotojai. 70 proc. jų kreipiasi patyrę autoavariją, dešimtadalis – automobiliui sugedus. A. Pilčicas teigia, kad pagalbos kelyje draudimas sparčiai populiarėja ne tik Lietuvos teritorijoje. Vairuotojai vis dažniau nori jaustis užtikrinti dėl pagalbos ir važinėdami po Europą.
Ištisą parą septynias dienas per savaitę draudikai ne tik registruoja įvykius telefonu, bet ir konsultuoja žmones patekusius į nelaimę. Tam dažnai prireikia ne tik draudimo technikos, bet ir psichologijos, teisės, medicinos žinių.
„Ištikus nelaimei žmonėms dažnai reikia ne tik informacijos, kur susiremontuoti automobilį, bet ir paaiškinti jo teises, pareigas. Būna situacijų, kai vidury nakties miško glūdumoje sugedus automobiliui tenka ieškoti keleiviams artimiausios nakvynės vietos, nugabenti automobilį į autoservisą ir po kelių valandų pristatyti jį sutaisytą”, – pasakoja „Ergo Lietuva” Civilinės atsakomybės, nelaimingų atsitikimų, transporto priemonių ir sveikatos draudimo departamento direktorius.

Lietuvoje galiojantis pagalbos kelyje draudimas kainuoja 55 Lt (draudimo suma 1500 Lt), o už polisą, galiojantį visoje Europoje, teks mokėti apie 250 Lt (draudimo suma 6000 Lt). Pagalba užsienyje, priklausomai nuo kliento pasirinkimo, yra teikiama lietuvių, rusų arba anglų kalbomis. UADB „Ergo Lietuva” yra pasirašiusi bendradarbiavimo sutartį su tarptautine asistavimo paslaugų bendrove „EuroAlarm Global Assistance Prague”, kuri priklauso tarptautiniam asistavimo tinklui „International Assistance Group”.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.