Visame pasaulyje garsi tyrimo agentūra „J.D. Power and Associates” paskelbė kartu su žurnalu „What Car?” Didžiojoje Britanijoje atlikto 2006 metų vartotojų pasitenkinimo „Customer Satisfaction Index” (CSI) tyrimo rezultatus. Jais remiantis „Hyundai” žengė didelį žingsnį pirmyn ir pagal kokybės, patikimumo bei vartotojų pasitenkinimo rodiklius prisijungė prie geriausių automobilių prekinių ženklų dešimtuko. „Hyundai” vartotojų pasitenkinimo indeksas (CSI) siekė 813 taškų, kurie leido prekiniam ženklui ši 15 (2005 m.) vietos pakilti į dešimtuką, pralenkiant „Audi”, „Mercedes-Benz”, „Saab” ar net „Volkswagen”. „Hyundai” vartotojų pasitenkinimo indeksą per metus pavyko pagerinti net 18%, kai tuo tarpu bendras rinkos vidurkis pagerėjo vos tik 5 taškais. Tikėtina, kad toks pozityvus poslinkis įtakotas ir vienos geriausių Didžiosios Britanijos automobilių rinkoje „Hyundai” 5 metų garantijos be ridos apribojimo.
Kaip teigiama oficialiame „J.D. Power and Associates” pranešime: „prestižinių automobilių gamintojas „Lexus” jau šeštus metus iš eilės niekam neužleidžia pirmosios pozicijos. Jo vartotojų pasitenkinimo indeksas (CSI) siekia 873 taškus 1000 balų skalėje. Šis gamintojas taip pat pripažintas per paskutinius metus labiausiai pažengusiu. „Honda” (848), „Škoda” (848) bei „Toyota” (838) sparčiai vejasi „Lexus”. Tuo tarpu „Mercedes-Benz”. „Subaru”, „Hyundai” bei „Volkswagen” iš visų prekinių ženklų, gavusių geresnį įvertinimą nei rinkos vidurkis, pademonstravo didžiulį postūmį į priekį”.
Atskirai apie modelius
Net šeši „Hyundai” modeliai pateko savo segmentuose į geriausių penketukus. „Matrix” įsitvirtino pirmoje vietoje tarp kompaktiškų minivenų, tuo tarpu „Hyundai Coupe” užėmė trečią poziciją „Coupe/Roadster” kategorijoje. „Coupe” išskirtinai sėkmingas kompanijos kūrinys, tačiau dabar jis įvertintas geriau nei legendinis „Mazda MX-5”. Mažų miesto automobilių segmente 4 vietą užėmė „Hyundai” „bestseleris” „Getz”, tuo tarpu naujasis „Santa Fe” liko 5 tarp visais ratais varomų padidinto pravažumo automobilių.
2006 metų Didžiosios Britanijos automobilių pirkėjų pasitenkinimo studija („Customer Satisfaction Index”) atlikta įvertinus 15 000 automobilių savininkų, savo automobilius eksploatuojančių šiek tiek daugiau nei du metus, apklausos rezultatus. Automobilių savininkai detaliai, net pagal 77 punktus įvertino savo automobilius bei jų pardavimo atstovybės darbo kokybę.