TV reklamos apimtys išaugo 51,8 proc.

Šiemet per pirmus keturis mėnesius, palyginus su 2005 metų tuo pačiu laikotarpiu, TV reklamos apimtys išaugo 51,8 proc. – iki 3,9 mln. sekundžių.

Spaudoje – laikraščiuose ir žurnaluose lyginamuoju laikotarpiu reklamos apimtys išaugo 4,9 proc. ir 17,6 proc. atitinkamai. Laikraščiuose per šių metu pirmus keturis mėnesius buvo išspausdinta 8,7 mln., žurnaluose – 2,4 mln. kv. centimetrų reklamos, pranešė žiniasklaidos tyrimų, reklamos ir informacijos monitorinio bendrovė „TNS Gallup”.

Radijo stotys per šių metų sausį-balandį transliavo 744 tūkst. sekundžių reklamos ir tai buvo 6,3 proc. reklamos mažiau negu pernai tuo pat laikotarpiu.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praeitų metų sausį-balandį buvo 1,6 proc. didesnis, tuo tarpu lauko-TV reklamos apimtis sekundėmis išaugo 28,7 procentais.

Šių metų sausį-balandį mėnesiais internetas surinko 67,9 proc. daugiau reklamos pajamų negu pernai tuo pačiu laikotarpiu.

Šiai metais šoktelėjo kino reklamos kiekis. Lyginant su praėjusių metų pirmais keturiais mėnesiais, šiai metais kino reklamos kiekis išaugo net 4,2 karto. Filmų, kuriuose rodyta reklama, kiekis išaugo 2,6 karto.

Per šių metų pirmuosius keturis mėnesius Fillboard – reklamai ant degalinių degalų pylimosi pistoletų išleista 295 tūkst. litų, buvo reklamuota beveik 22 tūkst. reklamų. Ši reklama ankstesniais metais nebuvo stebima.

Didžiausi reklamuotojai šių metų sausį – balandį buvo „Procter & Gamble”, „Tele2”, „TV Market”, „Omnitel” bei „Reckitt Benckiser”. Daugiausiai reklamuoti prekybos tinklai, mobilaus ryšio operatoriai, vitaminai, žuvies taukai ir kiti priedai, alus, mobilaus ryšio išankstinio mokėjimo kortelės.

Duomenys pateikiami tik iš „TNS Gallup” registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, kuris ekspertiniu vertinimu sudaro 98 proc. – TV, 90 proc. – spaudos, 65 proc. – radijo, 95 proc. – lauko reklamos, 100 proc. – lauko vaizdo reklamos, 80 proc.- kino reklamos, 75 proc. – interneto reklamos, 100 proc. – fillboard reklamos rinkos apimties.

Visi duomenys pateikti be reklamos apimties, kartojimo nuolaidų ar žiniasklaidos suteiktų nuolaidų reklamos agentūroms. Taip pat į duomenis neįtrauktos reklamos, kurias remia žiniasklaidos priemonės, pačios žiniasklaidos reklamos tarpusavio mainai.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.