Pasaulinė IT sprendimų kompanija „Hewlett-Packard” (HP) praneša, kad parduodant asmeninius kompiuterius Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, nuo šiol laikysis naujo požiūrio į vartotojus. Bendrovė, stiprindama ryšius tarp informacijos technologijų įrenginių ir juos naudojančių asmenų, sieks patenkinti asmeninius vartotojų lūkesčius.
„Taip HP ketina dar labiau sutvirtinti savo pozicijas šalies kompiuterių rinkoje”, – sakė šiandien šalyje viešintis Asmeninių įrenginių grupės (PSG) vadovas Suomijai ir Baltijos šalims Aris Koskinenas (Ari Koskinen).
Naują HP kompiuterių pardavimo strategiją bei požiūrį atskleidžia pasaulyje įgyvendinama kampanija „Kompiuteris vėl tapo asmeninis” (angl. The Computer is Personal Again). Jos metu bus pristatomi nauji bendrovės įrenginiai, paslaugos bei sprendimai, kurių išplėstas galimybes ir naudą kiekvienas vartotojas galės pajusti ir įvertinti asmeniškai.
A.Koskineno teigimu, prieš keletą metų paskelbta asmeninių kompiuterių revoliucija buvo pamiršta, o kompiuteriai tapo dėže su spartos, galios bei gigabitų rinkiniu.
Kaip naujos koncepcijos įrodymą HP pristato ir nešiojamąjį kompiuterį „HP Pavilion dv2000”, kurį Lietuvos vartotojai galės įsigyti jau vasaros viduryje. Naujasis kompiuteris pasižymi ypač tvirtu ir blizgiu paviršiumi „HP Imprint finish”, kuris ne tik saugo nuo įbrėžimų ir daro kompiuterį ilgaamžiškesniu, tačiau ir atrodo ypač stilingai.
Kompiuteris ypač tiks filmų mėgėjams – aukšto vaizdo kokybę užtikrina ekranas su technologija „HP Brightview” ir vaizdo plokštė „Nvidia GeForce”, o kokybišką garsą – kolonėlės „Altec Lansing”.
„HP Pavilion dv2000” įdiegta naujovė „QuickPlay” leidžia žiūrėti filmą ar klausytis muzikos nelaukiant kol pasikraus kompiuteris, o tai pradėti vieno mygtuko paspaudimu. Mėgstantys patogumą galės papildomai įsigyti ir nuotolinį valdymo pultelį „ExpressCard”.
Naujuosius kompiuterius galima įsigyti ir su 1,3 mln. taškų raiškos kamera bei dviem integruotais mikrofonais, leidžiančiais bendrauti internetu matant pašnekovą.
Oficiali kampanija „Kompiuteris vėl tapo asmeninis” bei naująjį HP požiūrį išreiškiantis kompiuteris „HP Pavilion dv2000” buvo pristatyti 59-ojo Kanų kino festivalio metu, kur pažangias skaitmeninės kino kūrybos galimybes bei galingiausią kompiuterinės animacijos kūrimo įrangą pristačiusi HP dar kartą pateisino savo, kaip skaitmeninės pramogų industrijos revoliucionierės, vardą.
Kampanijos partneriu tapo žymiausias pasaulyje muzikinis kanalas MTV, kartu su HP rengiantis epizodus iš viso pasaulio bei pristatysiantis interaktyvius žaidimus, galimybes nemokamai parsisiųsdinti muzikos kūrinius. Specialiai sukurta svetainė www.hp.com/personal suteiks asmeninės TV kūrimo bei peržiūros galimybes.
Kampanijos „Kompiuteris vėl tapo asmeninis” metu pristatomas ir „HP Tobulos priežiūros” (angl. HP Total Care) paslaugų paketas, HP įrenginius įsigijusiems vartotojams suteiksiantis darbui ir pramogoms reikiamus įrankius. „HP Tobula priežiūra” suteiks informaciją apie visą kompiuterio gyvavimo ciklą – nuo jo įsigijimo, suasmeninimo, apsaugos iki spartinimo ir, galiausiai, perdirbimo.
HP investicijos į kampaniją „Kompiuteris vėl tapo asmeninis” sieks kelis šimtus milijonų JAV dolerių.