Susidomėjimas futbolu – arti apogėjaus

Susidomėjusių pasaulio futbolo čempionatu lietuvių per savaitę padaugėjo kelis kartus – rodo apsilankiusiųjų lažybų bendrovių punktuose žmonių skaičius, o buitine technika prekiaujančiose parduotuvėse suskubta pirkti didžiulius televizorius.

Prieš savaitę „Vakarų ekspreso” kalbintų bukmekerių prognozės pildosi – azartiškų futbolų sirgalių lažybų punktuose sulig kiekviena sulaukiama vis labiau, o prasidėjus pirmenybėms tikimasi jų antplūdžio.

Buitine technika prekiaujančių įmonių atstovai džiaugiasi suaktyvėjusia didžiulių televizorių prekyba ir sieja tai su artėjančia didžiausia futbolo švente.

Iki smulkmenų

Sulaukusios daugiau lankytojų lažybų bendrovės didina pasiūlymų skaičių ir į lažybų sąrašus įtraukė papildomus punktus – dabar jau galima spėti kone kiekvieną rungtynių smulkmeną.

„Pavyzdžiui, ar rungtynėse tarp Vokietijos ir Kosta Rikos Michaelis Balakas įmuš įvartį. Arba galima lyginti du žaidėjus – kuris jų viso čempionato metu pasižymės daugiau kartų”, – aiškina Gerardas Bratėnas, pabrėžęs, kad iki pirmųjų čempionato varžybų pasiūla dar labiau išaugs.

Kitoje lažybų bendrovėje – „Orakulas” šiuo metu pasiūlymai jau skaičiuojami šimtais.

„Dabar galima spėti arti šimto kiekvieno susitikimo įvykių – pasiūlėme kone visas įmanomas variacijas, bet prasidėjus čempionatui jų bus dar daugiau”, – sako Arūnas Mickevičius, bendrovės projektų vadovas.

Anot jo, pasaulio futbolo čempionatas – daugiausiai lankytojų į lažybų punktus iki šiol pritraukęs sporto renginys, punktuose tikimasi eilių.

Abiejų bendrovių punktuose besilankančių sirgalių nuomonė nepasikeitė – ir toliau čempionų titulai prognozuodami Brazilijos, Vokietijos, Argentinos ar Italijos rinktinėms.

Parduotuvėje – totalizatorius

Buitine technika prekiaujančiose parduotuvėse prieš čempionatą parduodama vis daugiau plačiaekranių televizorių – esą per juos patogiausia stebėti futbolo rungtynes.

„Tokios vaizdo technikos pardavimai išaugo beveik dvigubai”, – „Vakarų ekspresui” sakė UAB „Topo centras” projektų vadovė Aurelija Rusteikienė.

Tačiau gera vaizdo kokybė – ne vienintelė išaugusių pardavimų priežastis. Pirkėjai viliojami dovanomis – pavyzdžiui, perki televizorių ir gauni dovanų futbolo kamuolį, marškinėlius ar kitos futbolo atributikos.

Kituose prekybos centruose futbolo čempionato proga taip rengiamos įvairiausios akcijos, vaizdo technikos kainoms taikomos nuolaidos.

„Pirkėjas gali atgauti visus už pirkinį sumokėtus pinigus, jeigu atspės finalo porą, nugalėtoją ir tikslų rezultatą”, – sakė prekybos tinklo „Avitela” vadybininkas Arnoldas Kvauka.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Sportas su žyma , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.