Klaipėda rengiasi užkariauti Lietuvos televizijos ir radijo eterį.
Uostamiestis ir klaipėdiečiai visą vasarą šmėžuos Lietuvos televizijos kuriamuose siužetuose. LRT interneto tinklalapyje nuolatos bus galima stebėti, kas dedasi Teatro aikštėje. Čia nuolatos filmuos dvi kameros.
Būtent per LTV pirmiausiai pasirodys ir vaizdo klipas, kuriame keturi Klaipėdos ambasadoriai pristatys šaliai mūsų miestą.
Pasirašys sutartį
Šiandien uostamiesčio meras Rimantas Taraškevičius pasirašys bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos televizijos ir radijo generaliniu direktoriumi Kęstučiu Petrauskiu.
Klaipėdos savivaldybės Gyventojų informavimo tarnybos vedėja Jolanta Braukylienė sakė, kad sutartyje numatoma, jog LRT informuos apie vasarą uostamiestyje vyksiančius renginius, juos pristatys televizijos laidose bei transliuos pasirinktus renginius per televiziją.
LRT taip pat sukurs internetinę subsvetainę, skirtą Klaipėdai. Joje kasdien bus galima matyti, kas vyksta Teatro aikštėje.
Šioje vietoje nacionalinis transliuotojas įrengs dvi vaizdo kameras, kurios nuolatos dirbs. Toks projektas pernai jau buvo įgyvendintas Neringoje.
Miestui nekainuos
Visa tai uostamiesčiui nieko nekainuos. J.Braukylienė tikino, kad sutartyje Klaipėdos savivaldybė įsipareigoja televizijai suteikti teisę transliuoti jos organizuojamus renginius ir juose reklamuoti LRT atributiką.
Klaipėdiečiai patys turės pildyti ir atnaujinti informaciją sukurtoje televizijos subsvetainėje.
Ši uostamiesčio kultūrinį gyvenimą populiarinanti sutartis šiandien bus pasirašyta po laidos „Labas rytas”, kurioje 7.10 val. meras R.Taraškevičius pristatys Klaipėdą ir jos vasaros sezono renginius, tarp kurių – daugiausiai šalies gyventojų į Klaipėdą suviliojanti Jūros šventė.
Merą į Vilnių išlydėjusi, tačiau už televizijos kadro liksianti J.Braukylienė sakė, jog miesto vadovas nežino, kokių klausimų sulauks laidoje, tačiau yra pasiruošęs papasakoti ne tik apie miesto renginius, bet ir apie ne tik į plotį, bet ir į aukštį išaugusią Klaipėdą bei išdėstyti ambicingus jos planus.
Meras tikisi, jog televizijoje jam pavyks pareklamuoti gairelę su uostamiesčio logotipu, kitaip dar vadinamu prekės ženklu, ir su šūkiu „Klaipėda laisvu stiliumi”.
Klipe – žinomi žmonės
J.Braukylienė sakė, kad susitikimas su LRT vadovais Klaipėdai labai svarbus ir dėl miestą reprezentuojančio vaizdo klipo.
Neseniai sukurtas ir televizijai paruoštas uostamiesčio įvaizdžio pristatymo vaizdo klipas, kuriame keturi miesto ambasadoriais vadinami žymūs klaipėdiečiai patraukliai ir atraktyviai kalba apie mūsų miestą.
Miesto ambasadoriais pasirinkti filosofas profesorius Leonidas Donskis, Lietuvos jūrų muziejaus direktorė Metų klaipėdietė Olga Žalienė, jūrų kapitonas Ričardas Lučka ir sunkiaatletis Ramūnas Vyšniauskas.
Jau artimiausiu metu ši socialinė miesto reklama turėtų pasirodyti televizijos eteryje.