Nors keleivių vežimas nuostolingas, neatmetama galimybė steigti naujus miesto transporto maršrutus į didžiausias uostamiesčio įmones. Tačiau artimiausiu metu niekas nesikeis.
Tokios paradoksalios išvados vakar priėjo trišalės tarybos (profsąjungos, darbdaviai, miesto valdžia) nariai.
Jie svarstė, ar naudinga steigti naują keleivinio transporto maršrutą į laisvąją ekonominę zoną (LEZ) ir dabartinių maršrutų į Tarptautinę jūrų perkėlą pakeitimus.
„Klaipėdos keleivinio transporto” įmonės vadovas Gintaras Neniškis sakė, kad šiose dviejose linijose visada būna labai mažai keleivių. „Į LEZ įmones darbuotojus veža užsakyti autobusai.
Netikslinga liniją steigti tiems, kurie į įmones važiuoja kitu metu, negu dauguma darbuotojų”, – sakė G. Neniškis.
Klaipėdos krovinių kompanijos padalinio Tarptautinės jūrų perkėlos personalo skyriaus vadybininkė Žydrė Likšienė „Klaipėdos keleiviniam transportui” siūlė pakeisti autobusų eismo į perkėlą tvarkaraštį, padažninti reisus.
Ž. Likšienė sakė, kad perkėlos keleiviai vakarais priversti naudotis taksi paslaugomis, nes autobusai tuo metu nebevažiuoja.
G. Neniškio duomenimis, nėra intensyvaus susisiekimo ir su įmonėmis prie tarptautinės perkėlos: „Per dieną autobusai ten nuveža apie 200 keleivių, iš ten – apie 100.
Kiti į miestą važiuoja kolegų mašinomis. Šioje linijoje mūsų nuostoliai siekia 2 000 Lt per savaitę”.
Pasak G. Neniškio, steigti naujus maršrutus – rizikinga: „Mano siūlymai įmonių vadovams pasidalinti išlaidas liko be atsako”.
Trišalės tarybos nariai konkretaus sprendimo nepriėmė. Numatyta vėliau dar kartą sukviesti vežėjų ir įmonių atstovus. Buvo pasiūlyta kreiptis į Klaipėdos ir Klaipėdos rajono savivaldybes su prašymu vieną užmiesčio mikroautobusų maršrutą nukreipti ne per Tilžės gatvę, bet per Vilniaus plentą ir LEZ-ą.
Valerijus Rajevskis