Trilerio „Pabėgimas” filmavimą lydėjo vienos nelaimės. Režisierius Jegoras Končialovskis prisimindamas filmavimo darbus tik purtė galvą ir kartojo, kad dar tokio sudėtingo filmavimo neturėjo per visą savo karjerą.
Beveik du milijonus dolerių kainavusios juostos, pasakojančios apie mafijos sužlugdyto chirurgo pabėgimą iš kalėjimo, filmavimas vyko įvairiose Rusijos dalyse, bet itin daug scenų buvo nufilmuotos taigoje, pilnoje miškų, neįžengiamų pelkių ir kitų pavojų.
„Filmuojant Jevgenijaus (akt. Jevgenijaus Mironovo) šuolį nuo aukšto smėlio karjero atbrailos viskam lyg ir buvo pasiruošta, tačiau nušokęs jis visiškai prasmego smėlyje, ir dar sukėlė smėlio griūtį. Jevgenijų vos atkapstėm, tuo tarpu vienas mikrofonas buvo palaidotas po krūva smėlio negrįžtamai – taip jo ir neberadom”, – žurnalui „MK” pasakojo režisierius.
Filmuojant sceną, kurioje bėglys iš kalėjimo plaukia sraunia taigos upe, pagrindinis aktorius įsipainiojo į specialias apsaugines virves. Išsimurkdžiusiam lediniame vandenyje aktoriui netgi prireikė medikų pagalbos. Buvo nuspręsta šią sceną šiek tiek koreguoti, o filmavimus atidėti kelioms dienoms.
Dar viena vietovė, sukėlusi filmavimo komandai rūpesčių – pelkė. Specialus įrenginys, turėjęs imituoti sūkurį, nesuveikė ir teko griebtis paprasto seno metodo – specialių kaskadininkų paslaugų. Vyrai, prisirišę lynais, nėrė į pelkę ir specialaus vamzdžio pagalba imitavo vandens sūkurį, įtraukiantį pagrindinį herojų.
„Tačiau visas nelaimes filmuojant juostą, „vainikavo” kostiumininkės „skrydis į meškų spąstus”. Pagal scenarijų vienas iš bėglį besivejančių personažų turėjo įkristi į meškoms paspęstus spąstus – gilią duobę, kurios dugne prismaigstyta smailai nudrožtų kuolų. Tokia duobė buvo iškasta ir filmui, tik į ją turėjo įkristi kaskadininkas, dėvintis specialius rūbus ir prisirišęs apsauginiais lynais”, – pasakojo I.Kočialovskis.
Juostos kostiumininkė Katerina Petraško, baigdama maskuoti šią duobę, ir dėdama paskutines eglišakes, kažkaip netyčia slystelėjo ir nugarmėjo į duobę. Moteris nedėvėjo jokių specialių drabužių ir nebuvo prisirišusi lynu. Laimei K.Petraško spėjo susisukti į kamuoliuką ir nedaug susižeidė.
„Betraukiant Kateriną iš duobės ji daugiau išgyveno ne dėl savo žaizdų ir suplėšytų rūbų, bet dėl to, kad teks perdaryti dekoracijas. Pradžioj įtarėme jai šoką”, – sakė režisierius.
Žurnalo paklaustas, ar tik ne didelis alkoholio kiekis filmavimo aikštelėje sąlygojo tokius nesklandumus, „Antikilerio” režisierius tik griežtai papurtė galvą.
Kategorijos
- Aplinkosauga
- Augintiniai
- Ekonomika
- Informacinės technologijos
- Interjeras
- Įvairenybės
- Justicija
- Kinas
- Kultūra
- Laisvalaikis
- Lietuvoje
- Medicina
- Mityba
- Mokslas
- Moterims
- Nuomonė
- Pasaulyje
- Politika
- Psichologija
- Receptai
- Renginiai
- Šeima ir namai
- Specialistai konsultuoja
- Sportas
- Statyba
- Švietimas
- Transportas
- Vaikai
- Vyrams
- Žiniasklaida