Teigiamą nuomonę apie eurą formuos iš anksto

Nors euro įvedimas tikriausiai gali būti atidėtas iki 2009 metų, viešosios nuomonės formuotojai įsitikinę, kad Lietuvos gyventojus reikia tam ruošti jau šiandien. Oponentai ragina žmonėms priminti ir negatyvius euro įvedimo aspektus.

Lietuvos banko organizuojama 18 mln. litų vertės ryšių su visuomene kampanija nuo iki šiol planuotos maždaug pusmečio trukmės, ko gero, užtruks iki pusantrų arba pustrečių metų, mat ekonomistai mano, kad eurui įvesti ir toliau koją kiš didelė infliacija.

„Informacinė veikla vis tiek turi būti vykdoma. Tiesiog visa kampanija būtų kuklesnė, o aktyviausia jos dalis būtų nukelta į ateitį”, – sako Lietuvos banko atstovas Kęstutis Vanagas.

Centrinio banko skelbtame konkurse dalyvaujančios ryšių su visuomene agentūros yra pateikusios alternatyvius veiksmų planus, jei euro įvedimas būtų atidėtas.

Konkurse dalyvaujančios ryšių su visuomene bendrovės „Publicum” direktorius Ričardas Jarmalavičius teigia, kad dveji metai visuomenei informuoti nėra per daug, netgi per mažai. „Lietuva su šiuo konkursu ir taip gerokai vėluoja. Todėl per ilgesnį laikotarpį iki euro įvedimo tikrai bus ką veikti – poreikis informuoti visuomenę nuo to nemažės. Tai nebūtų bergždžias darbas”, – tikina Jarmalavičius. Pasak jo, „Publicum” Lietuvos bankui yra pateikusi aiškią viziją, ką reikėtų daryti viešojoje erdvėje euro įvedimą nukėlus. Tačiau sąlygos yra anoniminės, todėl aštuoni konkurso dalyviai negalintys labiau atskleisti alternatyvios strategijos uždavinių.

Paaiškėjus, kad euro kitais metais Lietuva neįsives, laukiama sąmyšio nekilnojamojo turto rinkoje. Pripažįstama, kad panikos grėsmės nebūtų, jei gyventojai daugiau žinotų apie bendrąją Europos valiutą.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Ekonomika su žyma , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.