Pasitelkus fantaziją net pats pigiausias klozetas gali tapti ryškiu interjero akcentu
Turtuoliai, nebežinodami, kur dėti pinigus, perka paauksuotus ar net brangiaisiais akmenimis nusagstytus klozetus. Išskirtinio dizaino santechnikos gaminių kurti nesikrato ir žinomi dizaineriai. Už tai jie gauna krūvas pinigų.
Lietuvos menininkai įrodė, kad ne viskas auksas, kas auksu žiba: ir minimalistinėmis priemonėmis galima sukurti originalius daiktus, kurie pagyvins interjerą ir suteiks jam išskirtinumo.
Parodoje „Baldai 2006” lankytojų susižavėjimo sulaukė ekspozicija – paroda „Chic” (išvertus iš prancūzų kalbos – prabanga). Joje pateiktas garsių mados kūrėjų, dizainerių, tekstilininkų, tapytojų netradicinis, humoristinis požiūris į labai tradicinį „baldą”, be kurio neapsieina nė vieni namai – klozetą.
„Zoraza” mados namų savininkės dizainerės Daivos Urbonavičiūtės apipavidalintas klozetas dvelkia rusiška prabanga. Jis apdangstytas blizgaus, ryškiaspalvio pliušo apdangalais su raukinukais, o aukso siūlais išsiuvinėtas užrašas rusiškomis raidėmis „Prabanga”.
Dizainerė Jolanta Rimkutė į užduotį pažvelgė ironiškai: savo klozetą pavadino „Saldus gyvenimas”. Ant jo puikuojasi iš jos drabužių kolekcijų pažįstamas firminis ženklas „LT”, jis gausiai apklijuotas blizgučiais, dirbtiniais brangakmeniais.
Tapytojas Linas Cicėnas paprastutį baltą klozetą papuošė briedžio ragais. Dizaineris Vitalis Čepkauskas jį pavertė originaliu grafikos darbu – visą ištapė juodais ir baltais piešinukais.
Tapytojas Audrius Gražys savo kūrinį pavadino „Bonžur”. Jis, ištapytas pastelinėmis spalvomis, prancūziška maniera, išties dvelkia subtilia elegancija. Menininkė Edita Valaitė klozetą apklijavo monetomis ir pavadino „Atmintine”, turėdama galvoje štai ką: kol sėdi tualete – laikas bėga, o laikas yra pinigai.