Vilniuje duris atvėrė didžiausias ir moderniausias Lietuvoje automobilių verslo centras
Praėjusią savaitę sostinėje baigėsi bene grandioziškiausia autoverslo migracijos operacija -iš skirtingų Vilniaus mikrorajonų po vienus stogu „suvažiavo” „BMW Group” bei „FIAT Group” koncernams priklausančių automobilių markių pardavėjai. Naujame „Unimodus” vardu pakrikštytame 11 tūkst. kv. metrų plotą užimančiame centre bus eksponuojami, parduodami ir remontuojami BMW, „Mini”, „Fiat”, „Alfa Romeo”, „Lancia” ir „Santana” keturračiai.
Naujas standartas
Pasak „Unimodus” direktoriaus Ginto Bliuvo, investicijos į autocentrą, įsikūrusį greta vienos judriausių sostinės sankryžų ir bene didžiausio traukos centro Vilniuje (kaimynystėje yra „Siemens arena”, „Akropolis” bei būsimasis vandens pramogų parkas), siekė beveik 20 mln. litų. Modernios architektūros pastatas iškilo per šiek tiek daugiau nei vienerius metus. Bendras pastato plotas užima 11102 kv. m, o salono klientų automobiliams įrengta dengta 172 vietų stovėjimo aikštelė.
Pastatą projektavo architektas Saulius Mikštas. Anot jo, projektuojant buvo atsižvelgta į pastate įsikursiančių bendrovių specifiką bei į BMW ir FIAT standartus automobilių prekybos salonams. Pastato komponavimo principai būdingi vadinamajai „bauhauzo” architektūrai. Siekta išvengti nefunkcionalaus dekoro.
„Ypatingas dėmesys projektuojant pastatą skirtas funkcionalumui ir racionalumui. Pasirinkta vyraujanti balta spalva, naudota saikinga išraiška, dominuoja kompozicija stačiakampėje koordinačių sistemoje, nenaudojant pasvirusių, lenktų, apvalių ar plastiškų formų, tūrių, siluetų”, – pasakojo projekto autorius.
Statant pastatą buvo siekiama suderinti funkcionalumą ir estetiką. Kadangi pastatas yra menama pramogų parko riba su miestu, buvo pageidaujama, kad pastatas nebūtų eilinė dėžutė. Estetiniais sumetimais buvo suprojektuoti trys papildomi biurų aukštai, kurie vizualiai suskaidė salonų vientisumą. Išnaudotas reljefo perkritimas ir atskiros pastato dalys išdėstytos skirtinguose lygiuose. Racionalus reljefo panaudojimas leido pastate neįrengti automobilių liftų ir užvažų, kurie užima daug vietos ir brangiai kainuoja.
Kainų paletė
Galvojantiesiems apie naujo automobilio įsigijimą šio centro atidarymas turėtų padėti sutaupyti nemažai laiko, nes po „Unimodus” stogu galima apžiūrėti itin plačią skirtingiems segmentams priskiriamų mašinų gamą, pradedant BMW limuzinais ir baigiant pigiausiais „Fiat” modeliais. Pirmieji salono svečiai juokavo, jog ši ekspozicija nedaug kuo nusileidžia kai kurioms kuklesnėms Lietuvoje rengiamoms specializuotoms automobilių parodoms.
„Su naujojo salono atidarymu mes siejame didelius pokyčius savo veikloje, kurios neįsivaizduojame be visapusiškai patenkinto kliento – todėl prie BMW ir „Mini” automobilių siūlomo komforto, galėsime siūlyti ir nepriekaištingą bei modernų klientų aptarnavimą naujajame salone”, – džiaugėsi „BMW Group” atstovybės Lietuvoje, bendrovės „Krasta Auto” direktorius Rimantas Kirklys.
Anot jo, BMW ženklo sąsajos su aukščiausiu lygiu ir komfortu įpareigoja ne tik neatsilikti nuo naujausių automobilių rinkos paslaugų tendencijų, bet ir prisidėti prie automobilių pasaulio madų formavimo.
Pagrindinis naujojo salono bruožas – gerokai prasiplėtusi erdvė, kuri leido sutalpinti triskart daugiau BMW automobilių nei ankstesniame salone. „Mini” automobiliai čia taip pat turės atskirą erdvę su tik šiems modeliams būdinga žaisminga ir dinamiška atmosfera. BMW motociklų gerbėjai galės rinktis iš platesnio modelių rato nei anksčiau.
Panašiai permainas vertino ir oficialios „Fiat”, „Alfa Romeo” ir „Lancia” atstovybės, bendrovės „Autobrava” direktorė Asta Bagdonavičienė. Su šiomis įkurtuvėmis ji siejo itališkų automobilių renesansą Lietuvoje.
„Būdami strategiškai svarbioje sostinės vietoje, gerokai išplėtę ekspozicijos plotą ir pasiūlę kokybiškesnį bei greitesnį aptarnavimą, tapome dar artimesni savo klientams – tai yra bene svarbiausias žingsnis siekiant geresnių rezultatų, be jokios abejonės, prisidėsiantis prie itališkų automobilių populiarinimo Lietuvoje”, – vylėsi A.Bagdonavičienė.
Naujosios „Autobrava” valdos, lyginant su ankstesnėmis, išaugo kone penkis kartus – nuo 220 kv. m iki beveik 1000 kv. m. Dabar čia galima iš arti apžiūrėti visą „Fiat” bei „Alfa Romeo” naujausių modelių gamą.
Tarp svarbių šių markių naujienų yra tik prieš savaitę rinkai pristatytas „Fiat Doblo Cargo”, pelnęs 2006-ųjų Europos metų komercinio lengvojo automobilio titulą. Salone jau galima apžiūrėti du automobilių dizaino šedevrais vadinamus modelius – „Alfa Romeo 159” bei itin įspūdingą kupė „Brera”. Netrukus ekspoziciją papildys ir naujasis „Fiat Ducato”.
Servisas išaugo
„Unimodus” centro naujakuriai akcentavo atsiradusias galimybes teikti naujo kokybinio lygio automobilių techninio aptarnavimo paslaugas. Greta „Krasta Auto” salono įsikūrusiame servise vienu metu bus galima aptarnauti 14 automobilių – įrengta 11 mechaninių darbo vietų, 2 elektronikos ir diagnostikos tikrinimo centrai bei moderniausias ratų geometrijos matavimo centras. Speciali serviso įranga, atitinkanti visus BMW AG koncerno keliamus reikalavimus, pareikalavo per 800 tūkst. Lt investicijų.
„Autobrava” automobilių servisas įsikūrė beveik 3 kartus didesniame plote. Į serviso įrangą investuota apie pusė milijono litų – įrengti nauji keltuvai, moderni diagnostikos įranga. Dėl įdiegtų naujovių vienu metu bus galima aptarnauti iki 10 automobilių, todėl paslaugos klientams bus suteikiamos per ženkliai trumpesnį laiką. Dvigubai padidėjęs sandėlio plotas suteikia galimybę vietoje turėti žymiai platesnį atsarginių automobilių dalių asortimentą – jis padidės nuo 1500 iki 3400 pozicijų.
Anot A.Bagdonavičienės, su naujuoju salonu bendrovė sieja ambicingus planus: automobilių pardavimus 2006 m. išauginti 45 proc., o bendrą automobilių rinkos dalį padidinti nuo 3,6 proc. iki 4,6 proc. Su svarbiausia šių metų naujiena „Fiat Grande Punto” „Autobrava” ketina įsiveržti į rinkos lyderių pozicijas B segmento automobilių klasėje.