„flyLAL” plečia veiklą krovinių pervežimo srityje

Keleivių pervežimo oru rinkoje pirmaujanti aviakompanija „flyLAL” šiais metais ketina intensyviau vystyti krovinių pervežimo paslaugas.
Anot „flyLAL” vadovų, šis strateginis sprendimas priimtas remiantis augančiais krovinių transportavimo oru srautais. 2005 m. skraidinta net 9 proc. daugiau krovinių, nei ankstesniu lyginamuoju laikotarpiu, 50 proc. išaugo krovinių eksportas, 20 proc. – išvežamo pašto apimtys.
Prognozuojama, jog šie rodikliai šiemet dar gali paaugti. Vien šių metų sausio mėnesį, lyginant su pernai metų pirmo mėnesio rezultatais, paskaičiuotas krovinių pervežimo paslaugų augimas siekia 8,5 procentų.
„Jau kurį laiką stebime vartotojus, tiriame jų poreikius, todėl artimiausiu metu sieksime sudaryti konkurencingai palankias sąlygas krovinių gabenimui”, – teigė aviakompanijos „flyLAL” generalinis direktorius Arūnas Griškėnas.
Planuojama, kad šiemet bendrovė plės krovinių pervežimo paslaugų pardavimo tinklą, per kurį didins krovinių ir užsakymų apimtis bei vystys pardavimus dirbdami tiesiogiai su klientais.
Taip pat ketinama plėsti krovinių pristatymo paslaugas. „Tradiciškai kroviniai pristatomi iš vieno oro uosto į kitą. Kartu su partneriais sieksime sudaryti galimybes pristatymą organizuoti nuo „durų iki durų”, – teigė A.Griškėnas
„flyLAL” vadovų teigimu, populiariausia oru gabenti gamybos ir kompiuterinės technikos dalis, biologines farmacines, aprangos prekes. Vidutinis vieno krovinio svoris siekia 152 kg, tačiau bendrovė sudaro sąlygas pervežti ir krovinius, sveriančius keletą tonų.
Vykdant krovinių pervežimus taip pat ketinama atsižvelgti ir išpildyti specifinius klientų pageidavimus – gabenti ypatingos priežiūros ir sąlygų reikalaujančius krovinius, tokius kaip greitai gendančios, pavojingos prekės, ypač vertingos siuntos, gyvūnai bei kitokius.
Aviakompanija „flyLAL” tokias pervežimų paslaugas teikianti daugiau nei dešimtmetį yra sukaupusi neįkainojamos patirties pervežant išskirtinius ar nestandartinius krovinius bei siuntas.
„Esame sukaupę vertingos patirties skraidindami nestandartinius krovinius. Dažnai tenka bendradarbiauti su Simfoniniu orkestru, kurių instrumentams būtinas išskirtinis dėmesys. Taip pat yra tekę gabenti ir unikalius krovinius, kaip pavyzdžiui gyvas bites ar ypač kruopščios priežiūros reikalaujančius krovinius” – teigė A. Griškėnas.
Šiuo metu „flyLAL” pagrindiniai krovinių srautai eina per Amsterdamo, Frankfurto, Londono ir Maskvos oro uostus. Nacionaliniam vežėjui nuo šių metų kovo pabaigos įsteigus naujus tiesioginius skrydžius į Turkiją, planuojamas intensyvus krovinių transporto koridorius su Stambulu tiek importui ir eksportui, tiek tranzitiniams kroviniams.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.