Uostamiestyje trūksta autoservisų

Klaipėdos autoservisai perkrauti užsakymų – norintieji suremontuoti savo mašinas priversti laukti eilėse.

Jei gedimas nedidelis, automobilis priimamas po poros dienų. Ilgiausiai – daugiau nei mėnesį – klientams tenka laukti, jei reikia remontuoti mašinos kėbulą ir jį dažyti.

Savaitę ar net dvi trunka mažiau populiarių automobilių detalių paieškos.

Mėnesį laukia remonto

Klaipėdos teritorinės statistikos valdybos statistikos skyriaus vedėjos Alvydės Kiulkienės žiniomis, uostamiestyje įregistruoti 96 veikiantys autoservisai.

Tačiau po didelės avarijos mieste skubiai suremontuoti automobilį nepavyks.

I.Beniušio firmos, kuri po avarijų remontuoja kėbulus, paruošia mašinas dažyti ir nudažo, savininkas Ignas Beniušis sakė, kad klientams tenka laukti visą mėnesį, kol priima mašinas remontuoti.

Kai mašina patiria rimtą avariją, firma remontuoja tris savaites arba mėnesį.

„Jeigu reikia detalių, klientai ieško patys, nes nori įsigyti jų pigiau. Mes detales surandame, jei mašinas užsako remontuoti draudimo kompanijos”, – paaiškino I.Beniušis.

Detalių paieškos

Mašinų remonto laiką prailgina detalių paieškos.

S.Puzikovo individualios įmonės savininkas Sergejus Puzikovas sakė, kad po didelės avarijos remontuoti ir dažyti automobilį įmonė priima po mėnesio arba net po pusantro. Jei reikia detalių, įmonė aprūpina pati arba jas priima iš remontuojamų automobilių savininkų.

Įmonė remontuoja vilkikus, sunkvežimius ir lengvuosius automobilius.

Bendrovė „Visoda” iškart priima remontuoti automobilius po avarijų, jei nereikia detalių.

„Kartais detalių paieškos užtrunka iki dviejų savaičių”, – sakė bendrovės vadybininkas Roaldas Vitkus.

Anot jo, jei reikia atlikti ypač didelį remontą – „keisti pusę kėbulo”, tai darbai gali užtrukti iki mėnesio.

Nepopuliarios mašinos

Autoservisuose klientų padaugėja vasarą.

Bendrovė „Klaipėdos Eoltas” pavasarį kliento automobilį priima remontuoti per 2-3 dienas. Nuolatiniai klientai, su kuriais sudarytos sutartys, gali remontuoti automobilius pageidaujamu laiku.

Anot autoserviso vadovo Arvydo Petrausko, vasarą tenka palaukti ir savaitę, kol priima taisyti mašiną.

A.Petrauskas teigė, kad iki dviejų savaičių gali užtrukti remontas, kai reikia rasti nepopuliarių detalių.

„Pavyzdžiui, automobiliui „Alfa Romeo” variklio detalių tenka laukti visą savaitę, kol atsiunčia iš Italijos”, – paaiškino autoserviso vadovas.

Krečia eibes

Autoservisų specialistų laiką gaišina nemokšų „pataisytos” mašinos.

Anot A.Petrausko, smulkų remontą autoservisas atlieka tą pačią dieną, kai priima automobilį, jei kliento mašina nebuvo remontuota neprofesionalų.

„Pasitaiko, kai nemokantys taisyti mašinų „meistrai” pridaro eibių, ir mūsų darbuotojams tenka ilgai gaišti, kol jas ištaiso”, – sakė A.Petrauskas.

Laikinas automobilis

Nekantriausiems autoservisų klientams išnuomojami automobiliai.

„Nuomojame mašiną „Fiat Panda”, kurios variklio cilindrų darbo tūris – 1,3 litro, automobilio kuras – dyzelinas. Nuoma kainuoja 118 litų per parą”, – sakė A.Petrauskas.

Anot jo, autoservisas remontuoja mašinas ir savo, ir klientų detalėmis. Bendrovė, klientui pageidaujant, gali įdėti ir naudotas detales, tačiau nesuteikia joms garantijos.

„Garantiją pagal gamyklos nuorodas suteikiame, jei remontui naudojamos mūsų nupirktos naujos detalės. Jei naujas detales pristato klientai, garantija teikiame vienam mėnesiui. Negalime būti tikri, kad klientai jas nuperka kokybiškas”, – teigė autoserviso vadovas.

Mašina – lyg moteris

Pavasarį dauguma užsakymų – parengti mašinas techninei apžiūrai, nes dažniausiai šiuo metų laiku baigiasi jos galiojimas.

„Galime paimti mašiną iš nurodytos vietos, parengti ją techninei apžiūrai ar atlikti kitus remonto darbus. Nuvaryti automobilį į apžiūrą ir grąžinti jį į kliento pageidaujamą vietą”, – sakė A.Petrauskas.

Jis patarė vairuotojams nepagailėti 10 litų ir kiekvieną ketvirtį pasitikrinti automobilio pakabą.

„Jei sugenda vienas pakabos mazgas, prasideda gedimų seka. Tai baigiasi didelėmis išlaidomis remontui. Mašiną reikia mylėti kaip moterį”, – juokavo autoserviso vadovas.

Jis sakė, kad autoservisas atlieka daug paslaugų, tačiau neremontuoja mašinų kėbulų ir jų nedažo.

„Turime šiems darbams nusisamdę subrangovą – bendrovę „Visoda”, – paaiškino A.Petrauskas.

Šis įrašas buvo paskelbtas kategorijoje Transportas su žyma , , , , , , , , , , , , , , .

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.